Gå til innhold

Siemens første med UMTS


Anbefalte innlegg

Kanskje noen burde rette opp EDGE-delen i artikkelen, SXG75 har EDGE!

Har du bevis? Kilde? Har du fått bekreftet av Siemens at den har EDGE?

 

 

 

 

SXG75 har Windows XP som man kan spille DOOM 3 på :roll::roll:

 

( :p )

 

Edit: Det var ikke frekt ment :blush:

 

Post 444 :w00t:

Endret av ramma_2pac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For du sier det, skal jeg tro på deg Arehei, for det er du som sitter med all kunnskapen, ikke få meg til å le!

 

Tror nok heller jeg velger å lese og tro på sider som har mer info om bransjen er du Arehei...

Du motbeviser jo meg heller ikke!

Men spiller ingen rolle det, men ikke kall noen for løgner, hvis ikke du kan dokumentere det!

Og hva med ST serien, hørte ikke hva du kommenterte om den?

Eller kanskje du ikke vet...?

:p

Lenke til kommentar
Og hva med ST serien, hørte ikke hva du kommenterte om den?

Eller kanskje du ikke vet...?

:p

Det er da allmenn kunnskap blandt mobilinteresserte at SF65, ST-serien, U15 og sikkert fler jeg ikke kommer på har blitt produsert av andre firmaer enn Siemens.

 

Du kan velge å tro på Mobile-Review om du har lyst til det. Jeg skal ikke hindre deg i å tro på hva du vil. M-R har hatt en fin tendens til å finne opp ting. Et eksempel er SX2. Det var en som hadde photoshoppet et bilde, og tilogmed sagt det selv i posten han la ut bildet i. M-R lagde en artikkel om den og fortalte om alle dens gode spesifikasjoner.

 

Når Eldar skjønte han hadde dummet seg kraftig ut slettet han den.

 

Uansett. Alle produsenter har mobiler som ikke er produsert av seg selv. SXG75 er ikke en av dem.

 

Selv annser jeg club-siemens som sikrere kilde enn M-R.

 

Det står også i pressemeldingen:

http://communications.siemens.com/cds/fron...NrNrNrN,00.html

Lenke til kommentar

Vi har nettopp besøkt Siemens stand i Hall 26 i forbindelse med en sniktitt på Siemens kommende modeller. Der fikk vi bekreftet av Siemens sin representant, Florian Gersbach, at Siemens SXG 75 ikke vil ha EDGE. Håper dette er med på å klarne opp i forvirringen.

 

For øvrig kan det presiseres at EGSM ikke har noe med EDGE å gjøre:

http://www.google.com/search?q=egsm&source...=utf-8&oe=utf-8

 

Det man nok forbytter med her er EGPRS, som er et vanlig uttrykk for EDGE.

Lenke til kommentar

levlex: Bra at du fikk bekreftet det, nå må bare en av webmasterene til Club-Siemens få rettet det opp...

 

Det ville jo ha vært litt rart hvis både EDGE, EGPRS og EGSM hadde vært det samme.

 

Åssen var forresten mobilene til Siemens, kommer du/dere til å skrive noen artikkeler om de?

Lenke til kommentar

Rart å se enkelte tro såpass iherdig på denne russeren. Håper for deres del at dere ikke er like lettlurte ellers i dagliglivet :)

 

Siemens ST-mobiler er fra Taiwan, det samme gjelder C62.

SF65 er fransk.

 

Nokia og Motorola er vel de eneste som lager alle mobiler selv.

Tror endel her ville blitt overrasket hvis jeg hadde listet opp hvilke SonyE-mobiler som er lagd i Taiwan ;)

 

Morsomt at Eldar slettet tråden det var snakk om. Gikk kanskje opp et lys for han når han oppdaget at SXG75 var langt mer avansert enn den Motorola-mobilen han mente den var en "light-versjon" av og når andre fortalte han hvilken software SXG75 kjører ;)

Lenke til kommentar
Rart å se enkelte tro såpass iherdig på denne russeren. Håper for deres del at dere ikke er like lettlurte ellers i dagliglivet :)

Mulig at jeg driter meg ut ved å koble Moto og Siemens...

Selvom en høyt oppi Siemens konsernet innrømmer villig vekk at deres produkter deler plattform med bl.a S///.

Men den ballen legger jeg nå død!

 

Men igjen sier jeg at, om en mobil har andre produsenter gjør ikke det produktet noe dårligre!

Det var ikke min intensjon!

 

Molna : Når det gjelder kommentaren din bør du passe deg for ikke å bli for patetisk!

:thumbdown:

 

Siden du (og jeg) referte til, er kanskje DEN fremste siden når det gjelder nyheter, tester og ja rykter!

Og mobil info som kommer derfra holder et meget høyt nivå!

Denne siden er ikke og kommer heller ikke i nærheten...

Lenke til kommentar

Nå må vi da ikke gå til angrep på hverandre (enda han derre Eldar kanskje er en Siemens-hater som sprer falske rykter om Siemens sine telefoner).

 

Og for de som ikke visste det, så er SXG75 en ekte Siemens-telefon med Siemens' eget operativsystem og BREW user interface.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...