Gå til innhold

Apple Store Norge


Anbefalte innlegg

Skal gå til innkjøp av den nye iPod Mini 6GB (med 18 timers batterikapasitet!). Ser at komplett ikke har den på lager, så jeg vil bestille fra Apple Store Norge. De graverer også navnet mitt (eller noe annet) på baksiden helt gratis. Siden de kun aksepterer kredittkortbetaling (noe jeg er litt skeptisk til i utgangspunktet), ikke postoppkrav, lurer jeg på on noen her har erfaring med Apple Store.

 

Ser at de kan levere iPod Mini innen 24 timer, men hva betyr dette i praksis? Hvor lang tid tar frakten (fra Nederland)? Ser også at de også bruker TNT til leveringen, og at pakken blir levert på døren. Hva skjer hvis jeg ikke er hjemme? Jeg går på skole, og det er meget skjelden hjemme i kontortiden.

 

På forhånd takk for alle innspill.

 

Edit: Trykkleif i topic samt en kommafeil.

Endret av muffe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har erfaring med apple store og den er veldig bra. God respons på mailer hvis jeg lurer på no.. Lett og få tak i firmaet som skal levere pakken (TNT) de har bedre priser p.g.a det er apple selv.. Jeg ser ikke no grunn til å la være å kjøpe derfra istede for komplett. iPoden kommer rett på døren din. Du kan bare ringe til TNT som skal komme med den.. også be dem om at budbilen skal ringe deg rett før han kommer med den.

 

Dette med 24 timer er at de har den på lager og at den kan bli sendt etter 24 timer. Du har den alltid dagen etter at den har blitt levert til TNT i Nederland.

Hvis du ikke har mulighet til å være hjemme når den skal komme så går det sikkert å ringe dem og snakke med dem.. Det "Box Delivery" som leverer den.

 

Jeg bestiller ALT jeg har av utstyr til ipoden min og alt "Mac" utstyr jeg har fra apple store. VELDIG fornøyd med dem.

Endret av dim3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Da var iPod Mini 6GB bestillt.

Gratulerer ;)

 

 

Vil også stille meg i rekken av folk som anbefaler Applestore... Utrolig bra respons på mail, kundeservice, aldri vært noen form for trøbbel... Eller... Ibooken min gikk i stykker etter en måneds tid, ringte apple, fikk oppgitt nærmeste servicested - leverte den inn og fikk den tilbake etter seks dager, harddiskinnhold inntakt... Hadde en oppgave jeg skulle skrive, og da jeg nevnte dette for servicedama (faktisk) sa hun sporenstreks at hun kunne brenne ut de filene jeg hadde behov for.. Kjempeserivce!

 

Har vel bestillt for en samlet sum av 15-20.000 hos apple.no fordelt på 6-7 ordrer... Somsagt helt fornøyd :D

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har også veldig gode erfaringer med Apple Storen, har bestillt for 6-sifrete beløp de siste årene, mesteparten i jobbsammenheng.

 

Jeg bestillte også den nye 6GB iPod Mini samme dag som den kom + en del ekstrautstyr. Fikk beskjed om at pakken skulle sendes 3. mars, men den 3. mars fikk jeg en mail som sa at pga. stor pågang så måtte jeg vente til 25. mars.

 

Ja, ja, jeg er en tålmodig fyr, så vi får vente å se hva som kommer :-)

 

Arcade

Lenke til kommentar
Bestillte du med gravering?

Ja, jeg gjorde nok det :-)

 

Angrer litt på det nå, da jeg innser at jeg kanskje kunne fått produktet kjappere.

 

Men på Apple storen stod det at graveringen ville ta 2-3 dager, og da jeg bestillte en "sportsholder" som skulle være klar etter 5 dager, antok jeg at det var like greit å bestille med gravering, og at det ikke ville forsinke ordren nevneverdig.

 

Arcade

Lenke til kommentar

Jeg har to erfaringen angående levering fra Apple:

 

Retur av ødelagt iPod, frakt frem og tilbake ble utført av DHL. Det ble en del surr da jeg var på skolen mens de kom på døra mi hjemme, samt jeg fikk feil pakke (fikk faktisk sånne "ereksjonspiller" man får som spam). Men DHL ringte hver gang før de kom, så det ordnet seg til slutt. Apple var uansett raske nok med erstatning av ny iPod.

 

Så kjøpte jeg et gummicover til kjæresten min sin iBook, 12". Denne kostet 250-300,- fra Apple, og frakt var gratis. 4-5 dager senere ringte en fyr fra FedEx meg på jobben, og sa han sto utenfor døra mi hjemme. Jeg sa jeg var på jobb, og "da var du heldig, for jeg skal den veien". En time senere kom han på jobben min og leverte en vare til 250,-

 

Har ihvertfall vært god service fra de fraktselskapene jeg har vært borte i, i forbindelse med Apple.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...