Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir litt feil å rakke ned på wow eller gw. fordi det er to forskjellige konsepter som vektlegger forskjellige ting. Jeg foretrekker selv wow, jeg har tid til det og syns det er morsomt. Det som kanskje også bygger opp under dette er at jeg har spilt warcraft I II og III. Noe som gjør at man kommer skikkelig inn i historien.

Jeg vil gjerne inrømme at Guild wars grafikken ser mer ekte ut. Men så er det meningen at det skal være "tegne" grafikk i wow.

Jeg liker også muligheten til battlegrounds og Hero lvls som kommer i nermeste fremtid.

Vel dere får si hva dere vil men jeg holder en knapp på wow.

Skrevet

Har blitt max level, har beste armoren, sitter fast på det siste missionet, må grinde for å få tak i nye skills og nesten aldri noen kjente som gidder å være med på PvP. Guilden er heller ikke særlig aktiv med GvG. Så nå lurer jeg på hva jeg skal fortsette med.....

Noen forslag? Nesten så jeg vurderer å spille WoW, noe som er ganske tragisk!

Skrevet

Tror en aktiv guild har mye å si i gw, ivertfall på høyere lvl.

Ellers blir det vell kjedli. Btw er ikke du i guardians of valhalla? trodde de

var uber i GvG osv, de har spillt helt siden beta.

Skrevet

Var i hvertfall meninga det ja. Men det har ikke blitt noe særlig enda.. Aner ikke hvorfor! Folk gidder bare ikke tror jeg.. =/

Skrevet

Var i hvertfall meninga det ja. Men det har ikke blitt noe særlig enda.. Aner ikke hvorfor! Folk gidder bare ikke tror jeg.. =/

Da burde man vel kanskje sparke de mer innaktive medlemmene og heller fp inn de aktive *hint hint* :p

Skrevet

Da burde man vel kanskje sparke de mer innaktive medlemmene og heller fp inn de aktive *hint hint* :p

Hadde ikke vært meg i mot! Men nå har det seg slik at jeg hverken er guildleder eller offiser! :p

Skrevet

Vet ikke om jeg ville sagt GoV er/var "über" på GvG.

Men uansett, fin deg en bedre guild som spiller mer PvP hvis det er det du har lyst til.

Skrevet

En farlig ting med både WoW og GW er at folk spiller det 16 timer om dagen, så klager de over at det blir kjedelig fort. Tilogmed *** hadde blitt kjedelig om du drev med det 16 timer om dagen.

Jeg liker GW bedre en jeg likte wow pga av GW er mer casual, og er ikke ett så stort tidsug. Selv om jeg synes unlocking av skills går noe tregt!

Skrevet

Noe ikke liker med WoW er at jeg ikke får bruke mine skills som jeg har fra CS (hurtighet med sikte og taktikk).

Ellers er WoW sinnsykt bra med en utrolig gjennomført verden.

Om jeg da skal vere archer (eller noe slikt) i GW vil jeg få bruk for mine aim-skills?

Skrevet

Har vært en aktiv rollespiller i 6år nå, sitter for øyeblikket med WoW.

GW ser veldig fristende ut, men ut i fra hvordan WoW fungerer så kommer jeg ikke til å gå på GW med det samme.

Det som gjør WoW artig er "livet" i spillet, folket du spiller med og hvordan man utvikler seg etterhvert.

Har selv vært aktiv Anarchy spiller og skal si at WoW stiller seg hos de spillerene som kanskje har vært mer aktiv i rollespill verden?

Er jo en grunn til at det fortsatt er _så_ mange som spiller WoW og ikke GW!?

Men får se, GW ser veeeeeldig fristende ut, skal ikke slakte noe som helst spill før jeg har testet det :)

Skrevet

Vel har nå spilt WoW i 3 månder....også starte jeg med GW for 1 uke siden!

GW bruker veldig lite med prossesor kraft så spillet står på nesten hele tiden.... utrolig bra :)

GW er gratis... og kan stilles med lik linje med WoW, bare at GW er 5% bedre...

Men der nå vær sin mening om dette, spørs hva man liker.. for jeg har spilt ekstremt mye NWN fra før av så da syns jeg at GW er mye bedre en WOW.

GW for alle PENGA

Skrevet

Er enig at jeg tror gw er for de som ikke har spillt så mye online før,

siden jeg ser at mange som digger gw ikke savner de mmorpg elementene

jeg savner, som har spillt mmorpg før. Det tror jeg man får fra wow.

Skrevet

Først vill jeg bare si at jeg selv har spillt UO, AO og WoW aktivt. Har ikke fått testa GW enda, men det skal jeg.

Er så mange har som direkte samenligner GW mot WoW, noe jrg tror blir litt feil. Den riktige problemstillingen burde være: Hva slags gamer er du?

1. En som liker å sitte 4 timer pr. dag for å lvl 1 ny lvl for å få den nye kule skillen/spellen, og ca bruke 1-2 mnd på å nå den høyeste lvl en. Da velger man WoW

2. Er som meg av den litt mer utolmodige typen som liker direkte action, som diablo og muligheten til å spille 30min for faktisk å kunne legge spillet fra seg. Da tror jeg endelig at online spillet for oss har kommet. Nemlig GW

Dessuten er det noen gjengangere med online spill til nå som jeg IKKE liker.

1. Lvl ing, den evige jakt på neste lvl.

2. Løping, for å komme fra A til B tar det minst 10min realtime!

3. Gameplay treighet, at du gjerne bruker den første timen av spillinga til å finne deg ett godt team for en "dungedon", for deretter å spille i 30min får 2 av team matsa stikker.... så jævla bortkasta tid.

4. For å henge med i "gjengen" må du spille minst 4 timer om dagen, ellers havner du langt bak.

5. Det må være delvis random drop (som diablo), AO ble ødelagt pga camping av crips som drappa ett spesielt våpen eller item. Synes det faktisk skal være mulig å få seg en hyggelig overaskelse.

6. Ingen storyoppfølging ingame. En lagd verden som ikke gir deg noen form for avansement i story, bortsett fra noen tekst bokser ingen gidder å lese. Hvorofor ikke blizzard har gjort noe mer her skjønner jeg ikke, en av hovedgrunnene at Diablo 2 var så sinnsykt kult første gangen var nemlig å komme seg til neste act for å se den sinnsyke animasjonen i mellom.

7. At en ikke kan drepe fienden uansett hvor man er. Her tok WoW ett sjumilssteg i riktig retning.

Som dere skjønner gleder jeg meg til å teste GW, tror det vil bli midt i blink for meg, håper bare at det blir såpass populært at de vil fortsette å utvikle det og komme med tillegspakker, slik at folk for noe "nytt" ganske ofte. Her er jo kanskje ulempen med å ikke ta en mnd. sum for å spille. Men klart CS oppdateres enda, og ingen mnd. sum der.

Vi får se.

:w00t:

Gjest Slettet-df17e
Skrevet

Jeg har enda ikke PRØVD gw, men sett på att en kammerat (SkyMarshall her på forumet) har spilt det.. Og jeg kommer til og kjøpe det så fort jeg får noe mer gull.

Er ganske sikker på att jeg kaster bort wow frammfor GW :D

GuildWars virker rett og slett mye morsomere.

Skrevet

Ikke rart cs ikke koster noe, hvem betaler for noe sånnt?

Å hvorfor klager alle på spill som krever mye tid, det er sånn online gaming er,

ja det tar tid. Liker at det tar tid, skal ikke bare kunne rushe igjennom på

en to tre. Hvis du ikke har tid så kan du vell altids slutte å spille online.

Har selv masse fritid og gjør meg ingenting at det tar lang tid å trene, bare bra

det ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...