Grundig Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Bare en sak jeg kom til å tenke på. Er det ikke slik at også WoW skal komme med en tilleggspakke som koster penger? Eller bare roter jeg nå?
Drathir Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 (endret) Synest begge to er flotte spill. De som mener at et spill er bedre en det andre har somregel ikke prøvd begge. Jeg har prøvd begge og synes Guild Wars er bedre. Som sagt, dette er faktisk HELT 100% subjektivt, så å sammenligne er faktisk _UMULIG_ Og folk som sier at grafikken i GW er bedre enn i WoW, så er Graffiken i WoW meint å vere "tegna" og graffiken i WoW er faktisk nydelig fin. og IMO Like bra som GW'sin. Nei skal aldri vere noen Expansion for WoW, bare patcher. Det som er mye mye bedre med patcher er at du ikke betaler for dei, og kommer som regel ut 1 hver måned. Og personen som sier at mmorpg's står stille og aldri får noe nytt...VER SÅ SNILL Å VIT _LITT_ om mmorpgs, Dei fleste mmorpgs har patcher hver uke, og får _ofte_ nytt matriell. WoW er kanskje litt treig på det atm, men det kommer sakte men sikkert, men som sakt, ikke klag på innholdet vist du ikke klarer å få en char til lvl 60, spillet er ja faktisk sentralisert rundt lvl 60 personer. Folk som sier at GW > WoW eller WoW > GW uansett fan, har rett og slett ikke prøvd begge spilla på "fun" stadiet Eg har spiller og elsker WoW. Men har ikke Prøvd GW så ekstremt mye, så kan faktisk ikke helt si hvordan det er, men IMO er et PvP generalisert spill ikke noe for meg. Eg liker en challenge og fights som varer i 10 minutter mot et monster. DET er gøy det for så å få feeeet loot, som ser tøft ut man skal fortjene looten sin WoW er så jævla oppskrytt at det er fælt ass. det er en SYND og EN SKAM med de som betaler penger i måneden for å spille et jævla spill på nettet ass. hva i hælvette er fordelen med det? uuu mer updates, uuu? er det så det er eller er det andre dumme og idiotiske unnskyldninger ute og vanker? Hva snakker du om? ALLE jeg har snakket med som spiller WoW flamer GW. "Nåååå, GW er så teit, WoW er så mye bedre". "Hvorfor det?" "Det er mange flere som spiller WoW, det er bedre, rett og slett". OMG dere skulle visst hvor ofte jeg hører det fra WoW-gamere som virkelig tror at WoW er best de som skriver og mener sånn børr tenke på hva de skriver, de er bare idioter som skriver noe sånt, hvem som har skrevet akkurat det der vet jeg ikke men det er patetisk og idiotisk. SKAFF DERE ET LIV og slutt og spill WOW dere som trur dere kan noe!, jeg snakker da ikke om de som faktisk skriver fornuft men det som jeg har som eksempel over der. Ok ver veldig snill og spar meg for slike poster, Du sier der at WoW spillere kommer med tåplige unnskyldinger hvorfor WoW er bedre en GW, men du klarer jo faktisk ikkje å komme på en bedre unnskyldning selv. Bruk knolten din litt, og ikke flame faktisk (nettop lest det) 2 millioner spillere Vi liker WoW, du liker GW, sån er det bare, eg har ingenting imot at folk liker GW. Bare dei som ikke klarer noe anna enn å flame Takler du ikke å betale for morroa, så fortjener du rett og slett ikke morroa Tenk det sån, det sitter faktisk personer 24/7 og jobber med WoW, nye patcher, Support osv. Dei skal ha lønna si. ergo, skal vi ha goder må vi betale for det. Eg er enig i at systemet til GW er ganske greit, Expansion hver halve år. MEN det betyr at du faktisk må vente et halvt år før du får noe nytt, eller vist det er noen bugs som må fiksest? (ekke helt sikker på dette, om det kommer bug fixes i form av patcher elns) btw, vist vi tror WoW er best så er det fordi vi synst det er best, slutt å flame oss. Endret 20. juni 2005 av Drathir
tom waits for alice Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Denne moderator er generelt skeptisk til "Hvem/hva er best av"-tråder. Det er alltid bare et spørsmål om tid før folk ryker i tottene på hverandre. Spill nå de spillene dere liker, og la andre glede seg over sine. Kommer det en tråd som denne, så er en grei tommelfingerregel "Snakk pent om din favoritt, la andre snakke pent om sin." Nå har jeg ikke lest alle 14 sidene, men det virker ikke som det står noen på de siste 3-4 som ikke har vært sagt tidligere, bortsett fra munnbruk og tøffe-seg-fakter. Det kan vi være foruten på dette forumet. Tråden stenges. Geir
Anbefalte innlegg