Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tremeningen min ble nettop 15 og han kan faktisk oppføre seg, forde om

noen er yngre enn 17 vil det ikke si at de er barnslige idioter. Er vell en dårli

måte å bevise at wow er dårli på, når man sier at det har bare fjortisser.

Spiller gw selv men synes wow ser veldi bra ut, ikke mange wow gamere som

"flamer" gw så hvorfor skal gw gamere flame wow så jevli hele tiden? Hvis dere

ikke liker wow så er det greit, hold dere til gw da vell. Wow har også mange fler

spillere enn gw.

Hva snakker du om? ALLE jeg har snakket med som spiller WoW flamer GW. "Nåååå, GW er så teit, WoW er så mye bedre". "Hvorfor det?" "Det er mange flere som spiller WoW, det er bedre, rett og slett". OMG dere skulle visst hvor ofte jeg hører det fra WoW-gamere som virkelig tror at WoW er best.

Trur dei vikerlig det? Tanken har aldri falt deg at enkelte folk har ulik smak, og at de kanskje synest WoW er bedre?

Eg spiller både WoW og GW aktivt og meiner at begge er to fantastiske spill, men WoW er fortsatt favoritten min. Kvifor? Eg synest faktisk at WoW er meir enn bare å spille fleire timer for å få bedre utstyr osv, det er det eg liker med RPG, bruke tid på å utvikle din heilt spessiele karakter. Ja, eg er sikkert ewn nerd med alt for mykkje fritid, men det for være mit problem.

Som sagt spiller eg begge spillene, og at GW krever meir skills, er bare tull, eg har hvertfall ikkje brukt meir, hjerneceller på GW.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tremeningen min ble nettop 15 og han kan faktisk oppføre seg, forde om

noen er yngre enn 17 vil det ikke si at de er barnslige idioter. Er vell en dårli

måte å bevise at wow er dårli på, når man sier at det har bare fjortisser.

Spiller gw selv men synes wow ser veldi bra ut, ikke mange wow gamere som

"flamer" gw så hvorfor skal gw gamere flame wow så jevli hele tiden? Hvis dere

ikke liker wow så er det greit, hold dere til gw da vell. Wow har også mange fler

spillere enn gw.

Hva snakker du om? ALLE jeg har snakket med som spiller WoW flamer GW. "Nåååå, GW er så teit, WoW er så mye bedre". "Hvorfor det?" "Det er mange flere som spiller WoW, det er bedre, rett og slett". OMG dere skulle visst hvor ofte jeg hører det fra WoW-gamere som virkelig tror at WoW er best.

Trur dei vikerlig det? Tanken har aldri falt deg at enkelte folk har ulik smak, og at de kanskje synest WoW er bedre?

Eg spiller både WoW og GW aktivt og meiner at begge er to fantastiske spill, men WoW er fortsatt favoritten min. Kvifor? Eg synest faktisk at WoW er meir enn bare å spille fleire timer for å få bedre utstyr osv, det er det eg liker med RPG, bruke tid på å utvikle din heilt spessiele karakter. Ja, eg er sikkert ewn nerd med alt for mykkje fritid, men det for være mit problem.

Som sagt spiller eg begge spillene, og at GW krever meir skills, er bare tull, eg har hvertfall ikkje brukt meir, hjerneceller på GW.

Jeg vet jeg og har spilt WoW en stund jeg og har sett mange som flamer Gw uten grunnn du kan liksom ikke like et spill bedre pga. ingenting. :hm:

Jeg spiller Gw for du MÅ fakrisk bruker mere hjerne enn i WoW.

Jeg spiller liker IKKE WoW fordi at questene er: drep 10 ulver , drep 10 stk. av de av de Styggeste du finner osv. grind, grind, grind...

Og at du har bedere utstyr i WoW enn i Gw forstår jeg ikke de er jo tossalt 2 forsjellige spill...

Men dette er smak og behag.

Liker du å tenke før du gjør noe velger du Gw

Liker du å grinde velger du WoW.

Skrevet (endret)
Jeg vet jeg og har spilt WoW en stund jeg og har sett mange som flamer Gw uten grunnn du kan liksom ikke like et spill bedre pga. ingenting. :hm:

Jeg spiller Gw for du MÅ fakrisk bruker mere hjerne enn i WoW.

Jeg spiller liker IKKE WoW fordi at questene er: drep 10 ulver , drep 10 stk. av de av de Styggeste du finner osv. grind, grind, grind...

Og at du har bedere utstyr i WoW enn i Gw forstår jeg ikke de er jo tossalt 2 forsjellige spill...

Men dette er smak og behag.

Liker du å tenke før du gjør noe velger du Gw

Liker du å grinde velger du WoW.

lol n00b plx. :roll:

Seriøst, jeg vedder på at du ikke engang kom deg ut av newbieområdet i WoW før du la det på hylla. Selv er jeg en lvl 59 Rogue nå, og WoW har alrdi vært så morro som det er nå. Spesielt siden jeg fikk en epic drop i dag som selger for 1500g+, så jeg slipper å grinde noe som helt til epic mount :w00t:

Jeg har også GW Collector's Edition her, og jeg skjønner ikke hva som er så morsomt med det. Kontrollsystemet i GW er helt forjævlig i forhold til WoW, grafikken er mye mer uoversiktlig, og verdene er ikke levende i det hele tatt.

WoW er en god del grinding ja, men det er tross alt ikke så ille. Questene blir bedre og bedre etter hvert som du kommer opp i lvl, og det kjennes ut som du gjør noe meningsfull hver gang du fullfører en instance (Selv om jeg regner med at instancene blir ganske kjedelige etter hvert, er en guilden min som har vært i stratholde 36 ganger nå, og har enda ikke fått en shadowcraft set piece droppet).

Kan godt hende GW er morro, da jeg bare har prøvd det er par timer. Men det er også en stor forskjell mellom WoW og GW. WoW var morro fra første sekund, mens jeg følte meg "lost" når jeg laga meg en character i GW og skulle starte opp.

Edit: "Bruke mer hjerne" wtf?

Endret av Pug
Skrevet

Dette er to vidt forskjellige spill, som mange har påpekt.

Selv foretrekker jeg for tiden wow pga mye større muligheter for å rollespille i sin rette forstand. Spiller da på en RP server hvor de andre spillerne også er med på å rollespille.

I GW er dette ikke mulig i samme grad da det ikke er spesielle "RP-districts" i byene (da dette ville være det naturlige alternativet til RP servere)

Men GW er absolutt grei underholdning også, og blir mer et type "dungeonsiege-aktig" spill for meg. Wow er derimot noe helt nytt for meg, da jeg ikke har spilt andre mmorpg før.

Skrevet

Og kvifor må man bruke meir hjerne i GW? Ja, man må velge hvilke skills man skal bruke til ret tid, det må man i WoW og, ja, man må bruke taktikker når man kjemper mot store bosser eller andre guilds/spillere på arenaer, det må man i wow og.

Når du seier at alle questene i WoW er drep 10 ulver avslører du deg selv, du har ca ikkje spilt WoW.

Eg synest også at UIen i WoW er 10 ganger bedre og meir overisktlig en i GW, og usynlige vegger overalt ødelegger stemningen totalt. I tillegg er WoW mykkje meir sosialt enn GW der du som oftest er i en instance med noken få andre. I wow er du alltid sammen med hundrevis av andre, og du kan snakke med folk gå i bar og ta deg en øl, og virkelig rollespille.

Sånn some g ser det er GW et flott spill som kan underholde deg en stund, og så går du lei, det gjorde hvertfall eg, etter ca en uke. WoW har eg spilt i 7 måneder 24/7 no, og er fortsatt ikkje lei, Det er ikkje eit annet spill som ahr vært i nærheten av å holde meg underholdt så lenge.

Skrevet
I tillegg er WoW mykkje meir sosialt enn GW.....

:huh:

Det vil jeg da ikke si?

Etter min mening er det like sosialt med 7 folk du kjenner, i forhold til 100 folk du ikke har peiling på hvem er, og ikke har mulighet til å chatte med samtidig....

Skrevet

Det er interessant det du sier om "usynlige vegger". Når jeg spilte WoW i to dager datt jeg igjennom bakken, igjennom gulv og kunne gå igjennom vegger. Så ja, det er nok noe riktig i det du kommer med her, at i WoW kan du komme omtrent hvor du vil.

Skrevet

ER DET SÅ JÆVLA VANSKELIG A? WOW OG GW ER TO HELT FORSKJELLIGE SPILL.

syns noen av de som skriver her er helt på trynet!

de er to HEEEELt forskjellige spill og kan ikke sammenlignes på noen steder.

WoW er stygt og fakka, GW er faktisk genialt så alle WOW noobs som IKKE har spilt GW, prøv det før dere sier a!

Skrevet
:!: Kan man ikke chatte samtidig i WoW?

HÆ?

Det er interessant det du sier om "usynlige vegger". Når jeg spilte WoW i to dager datt jeg igjennom bakken, igjennom gulv og kunne gå igjennom vegger. Så ja, det er nok noe riktig i det du kommer med her, at i WoW kan du komme omtrent hvor du vil.

Nei, du kan ikkje gå igjennom vegger eller bakker i WoW, tviler egentlig på at du på to dager har oppdaget masse bugs som ca ingen andre har merket. Da spilte du enten på Beta, eller Burning Blade.

Skrevet

OK, jeg skjønner at du gjerne vil forsvare WoW. Til din informasjon spilte jeg ikke betaen, og jeg var på den serveren kameraten min pleier å være på. Jeg lånte karakteren hans. Jeg oppdaget mange bugs underveis, og datt igjennom både det ene og det andre. Sad but true.

Skrevet
:!: Kan man ikke chatte samtidig i WoW?

:dontgetit:

det jeg mente var at det ikke spiller noen rolle om det er 8 eller 700 rundt deg samtidig - du kan uansett ikke chatte med 700 folk samtidig!

:)

Skrevet (endret)

WoW er så jævla oppskrytt at det er fælt ass.

det er en SYND og EN SKAM med de som betaler penger i måneden for å spille et jævla spill på nettet ass.

hva i hælvette er fordelen med det?

uuu mer updates, uuu?

er det så det er eller er det andre dumme og idiotiske unnskyldninger ute og vanker?

Hva snakker du om? ALLE jeg har snakket med som spiller WoW flamer GW. "Nåååå, GW er så teit, WoW er så mye bedre". "Hvorfor det?" "Det er mange flere som spiller WoW, det er bedre, rett og slett". OMG dere skulle visst hvor ofte jeg hører det fra WoW-gamere som virkelig tror at WoW er best

de som skriver og mener sånn børr tenke på hva de skriver, de er bare idioter som skriver noe sånt, hvem som har skrevet akkurat det der vet jeg ikke men det er patetisk og idiotisk.

SKAFF DERE ET LIV og slutt og spill WOW dere som trur dere kan noe!, jeg snakker da ikke om de som faktisk skriver fornuft men det som jeg har som eksempel over der.

Endret av Master Casemod
Skrevet

Oi for et unødvendig innlegg :roll:

Kan ikke de som liker enkel moro som WoW bare spille det da? Her diskuterer vi fordeler og ulemper med begge spill baser på folks erfaringer. Ingen er interresert i dine "fakta".

Skrevet

Jeg har i hvertfall gått lei GW nå! Ingenting som skjer mere! Jeg har "alt" og har vært alle stedene i GW-verdenen. GvG og PvP er jo ikke så gøy som alle skal ha det til. Blir veldig ensformig etter 10-20 kamper! Har kjøpt meg WoW nå og har blitt level lvl 17 med gnome roguen min og det er kjempe gøy! :) Folk sier jo det er kjedelig i starten, men hvis det jeg holder på med nå er kjedelig så kan jeg ikke vente med å komme lenger ut i spillet! :D

Skrevet
Oi for et unødvendig innlegg :roll:

Kan ikke de som liker enkel moro som WoW bare spille det da? Her diskuterer vi fordeler og ulemper med begge spill baser på folks erfaringer. Ingen er interresert i dine "fakta".

Hans mening kansje ikke din :)

Skrevet
WoW er så jævla oppskrytt at det er fælt ass.

det er en SYND og EN SKAM med de som betaler penger i måneden for å spille et jævla spill på nettet ass.

hva i hælvette er fordelen med det?

uuu mer updates, uuu?

er det så det er eller er det andre dumme og idiotiske unnskyldninger ute og vanker?

Hva snakker du om? ALLE jeg har snakket med som spiller WoW flamer GW. "Nåååå, GW er så teit, WoW er så mye bedre". "Hvorfor det?" "Det er mange flere som spiller WoW, det er bedre, rett og slett". OMG dere skulle visst hvor ofte jeg hører det fra WoW-gamere som virkelig tror at WoW er best

de som skriver og mener sånn børr tenke på hva de skriver, de er bare idioter som skriver noe sånt, hvem som har skrevet akkurat det der vet jeg ikke men det er patetisk og idiotisk.

SKAFF DERE ET LIV og slutt og spill WOW dere som trur dere kan noe!, jeg snakker da ikke om de som faktisk skriver fornuft men det som jeg har som eksempel over der.

Ja, uff de som mener at WoW er bedre er virkelig idioter som burde skaffe sewg et liv.

:ermm:

Vel, uansett, siden dette er en debatt som aldri vil ende siden folk har forskjellig smak, gidder eg ikkje skirve meir her. GW og WoW er to flotte spill!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...