Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spilte med en i går i flere timer, jeg er over 20 og jeg trodde han også var over 20, men det viste seg at han bare var 13 år. Folk er forskjellige :)

Skrevet
Første prioriteringen hans burde være å lære seg å skrive før han skriver

flere reviews.

Øøøøy ... ikke klag på rettskrivingen min mann. Jeg skriver engelsk bedre enn norsk og vet ikke forskjellen på og/å engang. Det er et problem jeg er klar over, men ikke tar til etteretning fordi du skjønner hva jeg skriver uansett. Ikke mobb, jeg blir lei meg ;)

Men GuildWars har igjen nå etter mange timers spilling tatt seg opp noe betraktelig. Det er absolutt ikke samme spillet som WoW, og PvP-delen av spillet er MYE bedre lagt opp en WoW. Det har faktisk en hensikt. Men WoW er et bedre spill, fordi Blizzard har laget det enkelt og greit. Men GuildWars er alternativet for oss som har spilt seg lei på WoW, og ja, GuildWars er direkte artig og grafikken er lysår bedre.

Men det er ikke WoW - så sammenligninger blir bare feil!

Skrevet

har spilt WoW et par måneder nå, aldri prøvd GW. WoW er bare masse "kill X [enemies]" quests for å gå opp i level og få nytt utstyr. Ikke går det på skills når man sloss heller. (og det lagger hos meg) Eneste kule med WoW er at det er Warcraft-verdenen. Spillet har ikke noe historie som utvikler seg mens man spiller det heller. Eneste grunnen til at jeg fortsatt spiller det er at jeg kjenner folk som spiller det og jeg håper at Battlegrounds blir brukbart.

Skrevet

Skal ikke si noe siden jeg ikke har spillt wow, bare sett på en del, men

er jo litt rart at 1,5 mill ++ spiller det og så er det bare dritt?

Alt jeg hører blant annet her er negative ting om wow, merkeli egentli.

Skrevet
Skal ikke si noe siden jeg ikke har spillt wow, bare sett på en del, men

er jo litt rart at 1,5 mill ++ spiller det og så er det bare dritt?

Alt jeg hører blant annet her er negative ting om wow, merkeli egentli.

At så mange spiller det er vel fordi det er avhengighetsskapende for folk med ekstremt trang til å flykte fra den virkelige verden...

Og dessuten trenger det ikke være så fantastisk dypt og bra bare fordi så mange spiller det.

Skrevet
At så mange spiller det er vel fordi det er avhengighetsskapende for folk med ekstremt trang til å flykte fra den virkelige verden...

Og dessuten trenger det ikke være så fantastisk dypt og bra bare fordi så mange spiller det.

Sier ikke det men må jo være noe bra i det når såpass mange fortsatt

gidder å spille det.

Skrevet

WoW er enkelt og greit et helt genialt spill fra ende til annen, men som med alle spill jeg har spilt i 3-4mnd i strekk - så blir man dritlei. Å det er normalt. Så derfor jeg har bytta beite. Trenger noe nytt!

Destructionz: Point taken ages ago;) Ingen skade skjedd!

Skrevet (endret)
WoW er enkelt og greit et helt genialt spill fra ende til annen, men som med alle spill jeg har spilt i 3-4mnd i strekk - så blir man dritlei. Å det er normalt. Så derfor jeg har bytta beite. Trenger noe nytt!

Destructionz: Point taken ages ago;) Ingen skade skjedd!

Jo, en del folk mener det. Spiller det en del selv, men bare noen få timer pr uke. Til tider er det grei underholdning, men det gir langt fra det store kicket. Er level 30 orc warrior på Warsong...

Edit: 31

Endret av Toa
  • 3 uker senere...
Skrevet (endret)

håper inderlig at alle her som påstår at det ene er bedre en det andre har spilt begge spillene til cap lvl. hvis ikke er det bare helt idiotisk å poste i hele tatt.

PS: det er også en grunn til at wow selger ca 99x så mange eksemplarer som GW gjør. jen jeg skal ikke påstå at wow er bedre en gw fordi jeg har kun spilt wow til cap. ikke gw.

Endret av Henrik2k
Skrevet
I følge www.mmorpg.com er GW bedre en WoW, Og det regnes faktisk som et MMORPG også.

Det er jo ganske rart ikke akkurat massivt når du ikke kan møte folk uttafor byer :dontgetit:

Skrevet
I følge www.mmorpg.com er GW bedre en WoW, Og det regnes faktisk som et MMORPG også.

Det er jo ganske rart ikke akkurat massivt når du ikke kan møte folk uttafor byer :dontgetit:

du kan invite :whistle:

Skrevet

World of timewasters. Jeg har spilt en del wow, og jeg synes det er kjedelig, repeterende og tar utrolig lang tid. Dessuten trenger du kun en halv hjerne for å spille wow, det eneste du trenger er en ustoppelig pekefinger/langfinger og ALT for mye tid.

Skrevet
World of timewasters. Jeg har spilt en del wow, og jeg synes det er kjedelig, repeterende og tar utrolig lang tid. Dessuten trenger du kun en halv hjerne for å spille wow, det eneste du trenger er en ustoppelig pekefinger/langfinger og ALT for mye tid.

Haha akkurat som alle andre spill :!:

Når skal folk skjønne at så godt som 100% av alle spill er bare enkel underholdning? Det finnes ikke dype spill. Det er akkurat som å påstå at det finnes mange dype hollywood actionfilmer.

Spill har alltid vært simpel moro og kommer alltid til å være det. Hvis folk med sin egen fantasi greier å lage spill dype og meningsfulle, så er jo det bare hyggelig for de (men det er aldri tilfellet med et spill).

Skrevet

Jeg er enig, jeg ser ikke på det som et MMORPG spill, men det er faktisk et slags RPG spill.

Etter min mening er GW mye bedre en WoW. Og grunnen til at WoW selger mye mere kan vel ikke ha noe med at alle har hørt om Warcraft, og at derfor vil folk ha WoW.

Skrevet (endret)
Tremeningen min ble nettop 15 og han kan faktisk oppføre seg, forde om

noen er yngre enn 17 vil det ikke si at de er barnslige idioter. Er vell en dårli

måte å bevise at wow er dårli på, når man sier at det har bare fjortisser.

Spiller gw selv men synes wow ser veldi bra ut, ikke mange wow gamere som

"flamer" gw så hvorfor skal gw gamere flame wow så jevli hele tiden? Hvis dere

ikke liker wow så er det greit, hold dere til gw da vell. Wow har også mange fler

spillere enn gw.

Hva snakker du om? ALLE jeg har snakket med som spiller WoW flamer GW. "Nåååå, GW er så teit, WoW er så mye bedre". "Hvorfor det?" "Det er mange flere som spiller WoW, det er bedre, rett og slett". OMG dere skulle visst hvor ofte jeg hører det fra WoW-gamere som virkelig tror at WoW er best.

Endret av Grundig
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...