Gå til innhold

Jet fly simulator


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tenker du på millitært eller sivilt?

Millitært : Lock-On, men vent et par dager, så kommer en ny versjon : LockOn: Flaming Cliffs, eller hvis du skal ha det mest realistiske, dog litt utdatert, Falcon 4.0

 

Sivilt : Flight Simulator 2004, som nevnt

 

EDIT : så klarte jeg sannelig å glemme denne, som jeg koser meg med nå : Pacific Fighters, ikke jet, men jagerfly fra 2. verdenskrig. En av de bedre simmene jeg har spilt, som også har en bra karriære-modus med dynamiske kampanjer.

Endret av dga01
Lenke til kommentar
@dga01: Blir det nye LockOn bedre enn Falcon 4.0? :)

kommer an på hva du er ute etter. Det vil ikke bli mer realistisk, ihvertfall ikke når man tenker på cockpitinstrumenter og den slags, siden i lock-on kan du fly 6 forskjellige fly, og da har dem ikke prioritert alle mulige og umulige ting ned til minste detalj. Falcon 4.0 er som kjent bare F-16. Hvis man tenker på aerodynamikk osv. vil ihvertfall ikke lock-on flaming cliffs bli noe dårligere enn falcon 4.0. Etter det jeg har testa av demoversjonen ser det ihvertfall meget lovende ut.

 

Grafikkmessig ligger lock-on lysår foran falcon.

Lenke til kommentar
laster ned falcon nå jeg :D

 

Faen håper det er fett, jeg elsker og fly på desert combat (bf1942)

Og da er det vel ikke for vanskelig da :p

tips : ikke skryt av at du laster ned spill, så sant det ikke er en demo...

 

men nok om det, jeg tror du kommer til å få et par utfordringer hvis bf1942 er dine eneste kunnskaper om å fly et fly, men så snart du lærer deg dette ,så får du virkelig følelsen av at du har mestret noe.

 

tips 2 : lær deg de grunnleggende prinsippene om flyet FØR du begynner med kuler og krutt, dvs. lær deg å bruke side-/høyde- og balanseror, take-off prosedyre, samt landings-prosedyre (som kan være litt av en utfordring for dem som aldri har flydd simulator før).

 

EDIT :

tips 3 : skaff deg en skikkelig analog joystick som har throttle (gass) og sideror(at du kan feks vri stikka).

Endret av dga01
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...