Gå til innhold

Oppratørlåst telefoner (Netcom)


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt til og kjøpe en mobil telefon som har netcom kontant og er oppratør låst til netcom..

 

Vil det si at det er låst til bare det sim kortet som følger med eller netcom generelt ?

For jeg har netcom fra før og vil helst ha det korte inn i den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...men rabatterte Netcom-telefoner med abonnement er fortsatt ikke operatørlåst, nei?

 

(Har en kompis som skal kjøpe seg ny mobil, og jeg ble plutselig litt usikker på om ordningen fortsatt gjelder.)

Noen er det, andre er ikke. De som er låst har et netcomklistremerke der du åpner telefonen, eller en ekstra eske med netcom på.

Lenke til kommentar
Du får åpnet operatørlås hos Mobilfiksern eller på www.GSMteknikk.no

Kan alle telefoner låses opp enkelt? Sist jeg sjekket var det litt problemer med Siemens og SE.

Har hatt noen problemer med K700i fra utlandet og noen diverse andre typer f.eks Siemens.

Men generelt skal ikke det være no problem, tenker jeg meg.

Lenke til kommentar
Sånn som det ligger ann nå er det gjerne de aller beste tilbudene som er låste telefoner. Det skader jo heller ikke å spørre betjeningen ang. den aktuelle telefonen :).

Telefoner som er låste får man littegrann ekstra provisjon på (altså lavere kostpris for butikk).

 

Som oftest gir dette lavere pris ut til kunde, andre ganger gir det høyere dekningsbidrag for selger.

 

Er ikke så lenge siden Netcom for alvor begynte med denne praksisen og det er nå flere og flere modeller som kommer låste fra leverandør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...