Gå til innhold

Omtale av Playboy: The Mansion (PC)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg kunne valgt å spasere rundt i noen andres velurtøfler og matchende badekåpe, ville jeg uten tvil valgt Hugh Hefners. I Playboy: The Mansion presenterer denne unike muligheten seg, og du får nærkontakt med alle guttedrømmers far.

Les artikkelen her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skikkelig drit... Spilte det hos en kompis her om dagen. Minner mest om en dårligere og mer uintelligent versjon av sims med noen pupper her og der... Mye bugs var det og!

Skrevet
Spillet er dessuten vennlig mot nybegynnere, samtidig som det seksuelle er relativt nedtonet.

Da er jo hele poenget borte? Ville aldri funnet på å spille noe som minnet om sims hvis det ikke var krydret med relativt saftig p0rr. :p

Skrevet (endret)

Forutsatt at man liker sjangeren så er dette spillet faktisk av helt grei kvalitet, det er min ærlige mening. :)

Som jeg skriver finnes det selvsagt mangler og spillopplevelsen er tidvis noe tynn. Hvis du setter av litt tid til å utforske de ulike mulighetene of finessene som finnes i Playboy: The Mansion, så er det relativt underholdende. Bare synd at varigheten ikke er den store.

Men som sagt, man må like denne spesielle sjangeren for å få noe ut av spillet.

Endret av mcgroven
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...