Gå til innhold

Skal jeg vente på IXUS 50 eller skal jeg købe IXUS


Anbefalte innlegg

Hej,

 

skal have et nyere kamera, da jeg har et Sony 3,2 mill pixel, som er lidt stort og klodset...

 

.., har derfor kig på Canon IXUS 40, men kan ikke finde ud af om jeg skal vente til det nye IXUS 50 kommer på markedet :roll:

 

Nogen der kender til evt. store forskelle (funktioner, pris etc.)? Er vel ikke den store forskel på 4 kontra 5 mill pixels ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Større, klarere bildeskjerm

En ny QuickBright-funksjon på den 2” store LCD fargeskjermen øker visningen midlertidig til maksimal lysstyrke for å gi optimal visibilitet i skarpt lys, inne og ute. Samtidig er det blitt enklere å komponere bildet i svak belysning ved introduksjonen av Night Display, en funksjon som øker lesbarheten på LCD-skjermen uten å påvirke eksponeringen av bildet.

 

Dette er etter min oppfatning den store fordelen med Ixus 50 sammenlignet med Ixus 40. USB 2.0 er også ganske ålreit...mye raskere overføring enn USB 1.1. Mine Farger er en annen ny funksjon som gjør at en kan leke seg med fargene på både bilder og video - forsterke eller bytte ut bestemte primærfarger for eksempel.

 

Ser at den nye modellen koster ca. 3500,- på visse nettsteder. Ålreit pris; jeg kjøpte mitt Ixus 40 for ca. 1 mnd. siden, da kostet det 3140,-. Hadde jeg bare visst at den nye modellen var like om hjørnet...! Men akk, det kommer alltid noe nytt og bedre. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...