Gå til innhold

Call of Duty 2 kommer til høsten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sikkert noen som har fått med seg at det ligger bilder av Call of Duty 2 på nettet, men linker eller bildene kan ikke legges ut her pga. av at det er scans. Så ikke legg ut slikt her.

I PC Gamer bladet for April så har de en ekslusiv artikkel om CoD2. Spillet vil bruke en ny grafikkmotor med dynamisk skygge og lys. Banene vil bruke normal mapping, speculative mapping og bumpmapping.

Denne gangen er det Nord Afrika du skal til blant annet. Mye av det som var scriptet i AI'en i orginalen er nå handlinger AI'en selv kan gjøre osv.

Av det jeg har lest (og sett) til nå virker svært lovende. Og det at tittelen allerede er å vente i hyllene til høsten er enda bedre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir spennende å høyre meir om spelet. det kjem sikkert ein del info på e3, om ikkje før.

ut frå det du skriver så virker det lovande.

Skrevet
Ser lovende ut :)

Absolutt. Teksturene i spillet ser faktisk fotorealistiske ut. Men dårlig bildekvalitet lyver litt, så det blir spennende å få se spillet i bevegelse for første gang. Jeg tror mange vil bli positivt overrasket.

Byene som er designet i spillet er replikert fra kart og bilder fra 2 verdenskrig og er omtrent autentiske. Infinity Wards skal ta i bruk rundt 100 voice actors for å gjøre lagkameratene dine mer menneskelig.

Skrevet

Hvafforno? Skal Call of Duty 2 også omhandle andre verdenskrig? Det ble jo helt fra starten av sagt at denne serien skulle ta for seg alle de viktigste krigene i det 20. århundre. Jeg var sikker på at oppfølgeren ville finne sted under første verdenskrig, eller eventuelt vietnamkrigen. Er dette bekreftet offisielt? Håper ikke det, for jeg synes vi har sett nok av nazikampen i spill på en stund.

Skrevet
Hvafforno? Skal Call of Duty 2 også omhandle andre verdenskrig? Det ble jo helt fra starten av sagt at denne serien skulle ta for seg alle de viktigste krigene i det 20. århundre. Jeg var sikker på at oppfølgeren ville finne sted under første verdenskrig, eller eventuelt vietnamkrigen. Er dette bekreftet offisielt? Håper ikke det, for jeg synes vi har sett nok av nazikampen i spill på en stund.

CoD2 skal ta for seg Afrikakonflikten stort sett etter det jeg kan lese. Den vil ha 3 kampanjer; britisk, amerikans og russisk. Det er noen antydninger om en tysk kampanjedel også, men det er usikkert ennå. Infinity Ward skal også gjenskape D-dagen med en ny Omaha Beach landgang.

Har aldri hørt noe om at spillet skulle ta for seg andre kriger enn 2 verdenskrig... I følge PC Gamer så er dette offisielt ja.

Skrevet
ser vist ut som spelet vert eksklusivt for konsoll :(

http://gamer.no/art.php?artikkelid=13999

no som gamer har komt med ein artikkel om det, så fortsetter vel diskusjonen her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=388547

Hmm

. Det er imidlertid bekreftet at det nye spillet kommer eksklusivt for konsoll, i likhet med den forrige utgivelsen Call of Duty: Finest Hour. De to interne studioene Gray Matter og Treyarch vil stå for produksjonen

Det er Infinity Wards som utvikler Call of Duty 2. Tror dette heller er enda en unik Call of Duty (for orginalen) for konsoller, slik Finest Hour var.

Skrevet
Etter å ha kommet meg over den store skuffelsen Call of Duty var, er jeg dessverre ikke klar for enda ett nytt bidrag i serien.

synes spillet var veldig underholdene, tross mye scripting.. ser frem til 2ern.

screens ?

Skrevet
screens ?

Dessverre så finnes det bare scans av spillet til nå og slikt er ikke lov å poste på forumet.

Skrevet
Etter å ha kommet meg over den store skuffelsen Call of Duty var, er jeg dessverre ikke klar for enda ett nytt bidrag i serien.

synes spillet var veldig underholdene, tross mye scripting.. ser frem til 2ern.

screens ?

Jeg ga den 7.5 på Gamespot.com, noe som betyr at det ikke er noe dårlig spill. Men iforhold til mine foventninger ble jeg meget skuffet. Det er ikke skriptingen jeg synes er dårlig (liker best skriptede spill da de gir en bedre filmatisk opplevelse), men helheten. Da alt fra AI, til realisme og banedesign. Til tider rocker CoD, men ofte føles det ut som et helt gjennomsnittlig fps med WW2 kun som bakgrunn.

Skrevet
scans? :blush:

bilder frå eit blad som er scanna inn og lagt ut på internett. dette er ikkje lovleg da bilda er beskytta med opphavsrett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...