angry_dee Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Hei! Har fått laget meg en Gnomish Universal Remote nå, og har fått den til å virke 1 av 3 ganger. Men den gangen den virket så bare "fadet" alle fiender og venner bort, inkludert meg selv... Er dette meningen? Hva er da egentli poenget med denne om man ikke kan bruke de man styrer til å drepe litt for seg? Andre som har prøvd?
gamer73 Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Har ikke prøvd selv men mye av det som kan lages med engineering er mest ment som en morsomhet, mer enn nyttig. Ta f.eks exploding sheep! Den trenger 4 forskjellige typer av råvarer for å kunne lages..*stress*...Den gir rundt 100-150 i skade 1 enkelt gang før man må lage en ny en. Det er to hugg med et sverd det. Men morsomt...jo..veldig lol. Annet eksempel er fallskjermkappe hehe...totalt unyttig, men sikkert kult å ha. Self har man også diverse Guns og Goggles som er nyttig i svært stor grad. Target dummies er jo egentlig både morsomme og nyttige, selv om jeg har kun brukt det en gang pga litt stress med å sette dem opp...vel..egentlig ikke stress da men jeg gidder stort sett ikke...
brillan Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Har ikke prøvd selv men mye av det som kan lages med engineering er mest ment som en morsomhet, mer enn nyttig. Ta f.eks exploding sheep! Den trenger 4 forskjellige typer av råvarer for å kunne lages..*stress*...Den gir rundt 100-150 i skade 1 enkelt gang før man må lage en ny en. Det er to hugg med et sverd det. Men morsomt...jo..veldig lol. Annet eksempel er fallskjermkappe hehe...totalt unyttig, men sikkert kult å ha. Self har man også diverse Guns og Goggles som er nyttig i svært stor grad. Target dummies er jo egentlig både morsomme og nyttige, selv om jeg har kun brukt det en gang pga litt stress med å sette dem opp...vel..egentlig ikke stress da men jeg gidder stort sett ikke... Fallskjermkappen er da kjekt å ha når du skal ned fra thunderbluff, greatlift og freewind
Vt-iversen Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Jeg har ikke laget den, da jeg ikke helt har sett for meg hvor jeg skulle få bruk for en slik. Derimot har jeg laget [Mechanical Dragonling] [Goblin Mortar] [Goblin JumperCables] [Gnomish Cloaking Device] [Goblin Bomb Dispencer] og sist i går en [Deepwater Helm] Dragonlingen har allerede reddet livet mitt flere ganger, Cloaking device er bra for å slippe unna i pvp, og deepwater helm'en er ikke bare rå, men du kan puste ubegrenset under vann med den. Lager [Parachute Cloak] så fort jeg finner 2x shadowsilk.
zbegra Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Hadde ikke gjort noe om man kunne lage den derre mekaniske mounten som gnomene har spart seg for litt penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå