Gå til innhold

Gainward 6800GT GS av kompis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. har en kompis som skal bytte fra nforce3 til nforce4 nå, og skal selge skjermkortet sitt.

det er Gainward 6800GT 2400\Ultra Golden Sample 400\1100

Kjører på Ultrahastighet ut av esken. Jeg har fått pruta det fra 2600 til 2400 kroner. er dette et godt kjøp? jeg har Nforce3 hovedkort og 3500+.

synes ikke det er så dumt....har nemlig ikke noe kort selv, solgte 6800Ultra kortet mitt for 3800. sånn sett er det jo 1400 kroner spart?

hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med 24% av postene dine i Skjermkort kategorien og med over 1800 poster tilsammen, trenger vel du ikke hjelp til å finne ut av at 2400,- for det skjermkortet er et godt kjøp.....gjør du?

Skrevet
Med 24% av postene dine i Skjermkort kategorien og med over 1800 poster tilsammen, trenger vel du ikke hjelp til å finne ut av at 2400,- for det skjermkortet er et godt kjøp.....gjør du?

svar på spørsmålet eller la være å svare, sier nå jeg!

Ja det er et VELDIG bra kjøp! du burde klinke til med en gang!

Skrevet

Jeg svarte jeg, at man trenger vel ikke hjelp for å finne ut at den prisen er bra Geezuzz :roll:

Skrevet

snakker med han på MSN nå. får kortet i morgen tidlig.

men kortet er fra den første tiden i fjor, i juli. så den har de Grønne kjølerne. referance-kjølerne?

er dette et stort minus?

Skrevet

Enig der..! :):thumbup:

Skrevet
den har de Grønne kjølerne. referance-kjølerne?

er dette et stort minus?

nei, det er ikke noe minus!

plager varmen deg kan du kjøpe en ny kjøler til 250,- og fortsatt ha gjort et glimrende godt kjøp!

Skrevet
den har de Grønne kjølerne. referance-kjølerne?

er dette et stort minus?

nei, det er ikke noe minus!

plager varmen deg kan du kjøpe en ny kjøler til 250,- og fortsatt ha gjort et glimrende godt kjøp!

ekke sikkert det blir for varmt da :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...