Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det spørs jo hvor bra Laptop du har...

 

Edit:

 

Vet at jeg ikke er konkret her nå, men jeg vet rett og slett ikke om min bærbar er god nok til et spill som f.eks bf 2..

Kan noen hjelpe meg?

 

Hvordan kan vi vite det? Du har jo ikke skrevet hvordan Laptop du har...

Endret av *Dragon*
Lenke til kommentar

Det blir det samme som å si "Kan dagens PC'er spille HL2?"

Det kommer jo alt an på hvilken klasse PC'en din ligger i.

 

Men for å besvare spørsmålet ditt, fattern har en Laptop, en i overkant av klasse 3 (om vi sier at det finnes 4 klasser, og 1 er den dårligste).

Vet ikke helt Specs'ene hans, men det er vel en P4 3.2Ghz, osv osv.

Han spiller DOOM 3, CSS, Far Cry, og mange andre spill som krever mye.

Han må ha nært sagt ALLE instillinger (detaljer, oppløsning, ++) på det laveste (I DOOM 3 spiller han med 800*600 oppløsning og alle detaljer satt til Low).

Selv om han setter ned såpass mye, hakker spesielt de mest krevende spillene.

 

EDIT: Haha, 3 poster i samme minutt! :p

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Dagens Laptopper kjører i allefall WoW på 1400x*** på High med 1\2 view distance (jo mer jo mer krevende)

 

Og dette kjører på rundt 40-70 Fps som er meget normalt og ikke laggende (ikke teng CS selv om det er FPS, for FPS på rolle spill er ikke halvparten så merkbart spm på "presisjons spill" Altså FPS spill)

 

Edit : og med dagens snakker jeg om ferrari 3400 (som er den eneste jeg nesten har testet)

Travel mate 450*LMI kjører Sims 2 glatt i allefall (søstra mi spiller bare det , så jeg vet ikke noe på andre spill )

 

Specs @ travel mate :

 

1.7 dothan

512 ram (unknown)

9700pro 64mb

60gb

 

trnger dere og vite mer ?

 

Min Ferrari har specs i profil

Endret av Sir_cruz
Lenke til kommentar
Dagens Laptopper kjører i allefall WoW på 1400x*** på High med 1\2 view distance (jo mer jo mer krevende)

 

Og dette kjører på rundt 40-70 Fps som er meget normalt og ikke laggende (ikke teng CS selv om det er FPS, for FPS på rolle spill er ikke halvparten så merkbart spm på "presisjons spill" Altså FPS spill)

 

Edit : og med dagens snakker jeg om ferrari 3400 (som er den eneste jeg nesten har testet)

Travel mate 450*LMI kjører Sims 2 glatt i allefall (søstra mi spiller bare det , så jeg vet ikke noe på andre spill )

 

Specs @ travel mate :

 

1.7 dothan

512 ram (unknown)

9700pro 64mb

60gb

 

trnger dere og vite mer ?

 

Min Ferrari har specs i profil

Er du rik eller? Den øverste pc-en der må jo ha kosta flesk.

 

On-topic: Vel jeg har selv 1,7 gzh prosessor på min pc og kjører World of Warcraft helt greit med 1280 i oppløsning osv. Skjermkortet har selvfølgelig mye å si. Du bør ha et 128 mb skjermkort for å kjøre de nyeste spillene. og 1024 ram er jo å foretrekke.

Lenke til kommentar
Dagens Laptopper kjører i allefall WoW på 1400x*** på High med 1\2 view distance (jo mer jo mer krevende)

 

Og dette kjører på rundt 40-70 Fps som er meget normalt og ikke laggende (ikke teng CS selv om det er FPS, for FPS på rolle spill er ikke halvparten så merkbart spm på "presisjons spill" Altså FPS spill)

 

Edit : og med dagens snakker jeg om ferrari 3400 (som er den eneste jeg nesten har testet)

Travel mate 450*LMI kjører Sims 2 glatt i allefall (søstra mi spiller bare det , så jeg vet ikke noe på andre spill )

 

Specs @ travel mate :

 

1.7 dothan

512 ram (unknown)

9700pro 64mb

60gb

 

trnger dere og vite mer ?

 

Min Ferrari har specs i profil

Er du rik eller? Den øverste pc-en der må jo ha kosta flesk.

Det er flere brukere som kan bekrefte at dette stemmer tenker jeg :)

 

Men som sakt jkører normalt på 40-70Fps kan også punche innom 20-30

 

For og ikke snakke om IF of SW (Store byer i WoW) Da kan du måte på lagg , men det er dog ikke mange pcer som får en ganske fin dropp der :)

 

NB : kjører ikke fullt 1/2 View , menne 2/5 tenker jeg :thumbup:

 

Det jeg sier er i allefall at jeg har lakt min stasjonære på hylla (ikke fysisk :p)

og nå er det laptoppen som har byttet plass med tastaturet til den stasjonære ;)

 

Acer'ern min

Det finner mye billigere steder på nettet Ca. 15.000

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...