Gå til innhold

Guider til WOW. Hvordan tjene penger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ingen "tjen penger" plan men, jeg plukker opp alt som kan lootes.

 

Jeg selger alt som har litt verdi i AH og resten til vendors.

 

I tillegg har jeg funnet en god rustning og våpen kombo jeg kan lage. Billig for meg, gåt dyrt på AH ;)

Endret av Exeter
Lenke til kommentar

Oi, burde kanskje lagt til det ja, sonen er forsåvidt Frayfeather Ettellerannetjegikkehusker, sør for hulen med yetier osv. om du vet hvor det er.

 

De er level 43-45, tok et par på level 42 for å komme meg til level 43, dumt med quester som jeg ikke vet hvor er, eller som er for vanskelige :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Eller stikk til badlands og grind Earth Elementals. Dropper masse stein, elemental earth, core earth som du fort kan tjene deg rik på :) Ikke er de spesielt vanskelige heller.

Beste stedet. Null armor våpen skade og bra drops. Gjør 3-4g i timen der.

Brukte en spilledag på stedet og "låner" ut penger med renter til alle som vil ha mount men ikke har penger.

Innbringende. Har snart 2k i gull

Lenke til kommentar
Eller stikk til badlands og grind Earth Elementals. Dropper masse stein, elemental earth, core earth som du fort kan tjene deg rik på :) Ikke er de spesielt vanskelige heller.

Beste stedet. Null armor våpen skade og bra drops. Gjør 3-4g i timen der.

Brukte en spilledag på stedet og "låner" ut penger med renter til alle som vil ha mount men ikke har penger.

Innbringende. Har snart 2k i gull

Hvilke lvl er disse Earth Elementals da?

2k gull? hvilke rente var det du lånte ut til sa du? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Nei og nei ikke misforstå. Hvis du skal tjene penger så et earth elements (38-44) er kjempe sted. Og hvis du skuille ha tjent deg til 2k på det, ja da får du du ikke gjort noe annet.

 

Med lån ved hvert 10. gull skal jeg ha 13 tilbake. Trått i starten men tjener nesten mellom 20-50g om dagen nå

 

 

leife edit

Endret av Slettet-QqZexW9o
Lenke til kommentar
Nei og nei ikke misforstå. Hvis du skal tjene penger så et earth elements (38-44) er kjempe sted. Og hvis du skuille ha tjent deg til 2k på det, ja da får du du ikke gjort noe annet.

 

Med lån ved hvert 10. gull skal jeg ha 13 tilbake.  Trått i starten men tjener nesten mellom 20-50g om dagen nå

 

 

leife edit

Er du alliance eller horde? :p

 

Edit: alliance ja :roll:

Endret av megakrølle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...