Porsta Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Må man ha en DIV kabel til dette kortet, eller går det med den vanlige som jeg ikke kan navnet på? http://komplett.no/k/ki.asp?sku=306283&view=detailed
Rikky Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Hvis du har DVI på skjermen bør du bruke DVI-kabel. Det følger sikkert med overgang til D-sub (vanlig kontakt), men det kan du jo sjekke med Komplett før et evt kjøp.
Ni kon Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Har du CRT er det store sjanser for at du ikke har DVI inngang på den. Enkelte CRT skjermer støtter DVI-I
Elendil Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 (endret) Den vanlige heiter vel vga eller også kjent som d-sub. Endret 6. mars 2005 av zefler
Ni kon Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 He he, Zefler. AGP har ikke noe med kablene til skjermen å gjøre AGP er en port du kan sertte skjermkort i. Samme er PCI ekspress D-Sub kalles VGA hos mange
Porsta Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Skrevet 6. mars 2005 Jeg har mulighet for DIV på min skjerm. Men jeg har ikke kabel... Men er sånn kabel dyrt...
muffe Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Sakset fra specsene til komplett: Analogvideoformat: RGBDigital videostandard: Digital Visual Interface (DVI) Det betyr med andre ord at hviklen som helst PC-skjerm funker med dette kortet.
Ni kon Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Alle skjermer fungerer til dette kortet. Du får sikkert med en overgang fra dvi til vga med kortet. Men støtter skjermen DVI ser jeg ingen grunn til ikke å bruke 200 kroner på en skikkelig kabel som sørger for et optimalt bilde
Elendil Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 He he, Zefler. AGP har ikke noe med kablene til skjermen å gjøre AGP er en port du kan sertte skjermkort i. Samme er PCI ekspress D-Sub kalles VGA hos mange Meinte vga da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå