Midnight_walker Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 (endret) Jeg har: AMD Athlon 1700+ 768 Mb Ram ATI Radeon 9200se DT Lurer på om dere veit om spill jeg kan spille med fullt på alt!? Har allerede prøvd med "Medal of honor: Allied assault" det funker fett!! Endret 6. mars 2005 av midnight_walker
Wazu Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Sier vel seg selv at med den skjermkortet (som jeg forøvrig hadde før), ikke duger til de aller feteste spillene. CPU'en vil jo også trekke litt ned. Da jeg hadde det skjermkortet, samt xp2500+ og 512mb ram, kjørte jeg vel diablo 2 og battlefield 1942 på fullt, tror ikke det var så særlig mange fler spill, da mener jeg spesielt nyere, som kjørte på fullt, eller i nærheten. Men det er jo svært mange litt eldre spill som ikke krever mye av pc'en, samtidig som de kan være utrolig underholdende, så ikke la det faktum at de ikke helt nye på markedet lure deg til å tro at de er dårlige. Fallout 1/2 er vel spill jeg spillte ganske mye med det skjermkortet, knallgøy, kjører perfekt, og du kan finne det til ~50kroner i tilbudshyllene i div. butikker.
Midnight_walker Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Skrevet 6. mars 2005 (endret) Sier vel seg selv at med den skjermkortet (som jeg forøvrig hadde før), ikke duger til de aller feteste spillene. CPU'en vil jo også trekke litt ned. Da jeg hadde det skjermkortet, samt xp2500+ og 512mb ram, kjørte jeg vel diablo 2 og battlefield 1942 på fullt, tror ikke det var så særlig mange fler spill, da mener jeg spesielt nyere, som kjørte på fullt, eller i nærheten. Men det er jo svært mange litt eldre spill som ikke krever mye av pc'en, samtidig som de kan være utrolig underholdende, så ikke la det faktum at de ikke helt nye på markedet lure deg til å tro at de er dårlige. Fallout 1/2 er vel spill jeg spillte ganske mye med det skjermkortet, knallgøy, kjører perfekt, og du kan finne det til ~50kroner i tilbudshyllene i div. butikker. Hehe... har runda Fallout 1, holder faktisk på og runde 2'ern nå! Endret 6. mars 2005 av midnight_walker
Rookie_NO Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Da jeg hadde det skjermkortet, samt xp2500+ og 512mb ram, kjørte jeg vel diablo 2 og battlefield 1942 på fullt, tror ikke det var så særlig mange fler spill, da mener jeg spesielt nyere, som kjørte på fullt, eller i nærheten. Hehe, når er vel max oppløsning på Diablo 2 640x480 (800x600 med LOD expansion) så det var ikke rart du klarte det på max I tillegg så bruker ikke D2 3d grafikk så skjermkortet har nesten ingenting å si på dette spillet. Battlefield derimot...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå