Gå til innhold

Er du fornøyd med at Wig Wam vant MGP?

morra

Anbefalte innlegg

Skrevet
Historisk sett har vel Norge fått rundt 0-2 poeng i det meste dei siste åra? Både MGP og MGPJ

Off-Topic

Norge kom jo på fjerde plass i MGP i 03 var det vel!

Da Jostein Hasselgård sang "I'm not afraid to move on"

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jeg syntes vi skal spare oss å være med i flere mgp konserter jeg. bare se på de forsjellige artistene og bandene. det er veldig lite bra som er med!

edit: leif

Endret av headcleaver
Skrevet

Det er da stilig av Wig Wam å stille opp i MGP! Vi trenger virkelig litt nytt blod her..! Og som Ha|tan sa over; de er ikke så veldig seriøse..! (ikke helt ordrett men..)

Skrevet

Nei, jeg syns det var kult at de vant og at det var artig at de vant i stedet for Teigen (no offence). Men jeg synes teksten er litt laber, men vi gidder ikke lage en diskusjon ut av det, gjør vi vel ? :p

Skrevet (endret)

Bedre at Wig Wam vant, en at de andre vant. Wig Wam var da noe annet en de platte, kjedelige go-go låtene eller baladene som bruker å være med i Grand Prix.

Wig Wam var et spenstig alternativ etter min mening.

Endret av lord_vivec9
  • 4 uker senere...
Skrevet
Historisk sett har vel Norge fått rundt 0-2 poeng i det meste dei siste åra? Både MGP og MGPJ

Ja men så har ikke disse vært med før. Vi vant i 85 og 95, så da bør vi vel vinne nå igjen ;)

Synst at de var "forfriskende" i forhold til alt annet de har vært med, får flashback fra Europe blant annet.

• 3 uker senere...
Skrevet
Som topic sier: Synes du Wig Wam fortjente å vinne den norske finalen i Melodi Grand Prix?

wig wam fortjente det etter min mening. ikke at jeg syn,s det er bra band men

best i mgp. :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...