Gå til innhold

har lyst på et nytt lyd-kort! men hvliken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Creative SB Audigy 2 ZS, Bulk PCI Lydkort,THX,7.1,24-bit/192KHz til 450 kr ca. er veldig billig. Det er mye bedre en LS. Velg Audigy 2 ZS. Et bra lydkort!

Skrevet

du trenger ikke å bruke mye penger på lydkort i det hele tatt jeg selv har et til bare 3-400 kr og det fungerte like bra som det forige som kosta meir men blei ødlagt fortare.

Så det beste er ikke altid det beste :thumbup:

Foresten her er et kort som skulle funke greit hvis du absolutt ikke vil bruke 7-800 kr. :no:

Skrevet

Er nok litt misvisende den prisen på LS kortet i den linken, siden det medfølger Hitman 2 spill. Kjøpte mitt for en tid tilbake i bulk, tror jeg betalte rundt 200 for det. Har ingenting å utsette på det.

Skrevet

Har akkurat kjøpt audigy 2 zs og angrer ikke ett sekund! Gikk fra SB Live 1024 og lyden ble en helt annen. Mer dybde i bass og mer klang og renhet i diskant. Anbefales på det varmeste!

Skrevet

jo da..... takk! jeg har fått til med at jeg skal få audigy 2 zs, masa med dem på telefon og kom til at jeg fikk avbestilt LS og får ZS, jeg tror jeg blir fornøyd vis ikke så vet jeg ikke noen andre muligheter...

Skrevet (endret)

ja du skulle nok ha hørt på brorn din ja ! :tease: :!:

Creative SB Audigy 2 ZS, Bulk PCI Lydkort,THX,7.1,24-bit/192KHz til 450 kr ca. er veldig billig. Det er mye bedre en LS. Velg Audigy 2 ZS. Et bra lydkort!

Endret av geromino
Skrevet

Yeah, har det jeg også. Mye for pengene så løp og kjøp :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...