Gå til innhold

Sitter du fast? Spør her :)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvorfor ikke bare stenge denne posten og legge inn www.thottbot.com i en sticky, så slipper alle å spørre om alt mulig

Skjerpings.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er Tauren Druid Level 20 og vil ha Cat Form, men hvor starter jeg?

Har ikke fått noen "mail" i innboksen som sier hvem jeg skal kontakte. Noen som kan hjelpe?

Endret av gstavdal
Skrevet
Jeg er Tauren Druid Level 20 og vil ha Cat Form, men hvor starter jeg?

Har ikke fått noen "mail" i innboksen som sier hvem jeg skal kontakte. Noen som kan hjelpe?

Gå til en trener og lær deg det ;)

Skrevet

jeg har holdt på med en lang serie med quester som heter The missing diplomat. Nå har jeg kommet til en dverg som heter Dashel Stonefist, jeg har snakka med han, og det står i questen " Defeat Dashel Stonefist in Stormwind City" men det går jo ikke siden han er grønn... i slutten av questen står det om jeg har møtt vennene hans... noen som hvet hva jeg skal gjøre?

Takker for alle svar :w00t:

Skrevet

trykk på den knappen der det står feed pet eller noe sånt, deretter trykker du på noe mat du har funnet. Men først må du sjekke om hva slags mat den spiser. Hva slags dyr er det?

Skrevet
sitter fast i SM pga server crash... hva skal jeg gjøre? servern har vært nede i 2 timer :( får ikke logget inn,,

Smører deg med tolmodighet...

Skrevet

Thottbot vet faktisk alt, så lenge man gidder å lese questene før man begynner å lette etter en guide. Alle quests er gjerne drop/npc/object relatert. På thottbot finner man kordinatene til hvor ting dropper, hvor en npc befinner seg og hvor et object befinner seg. Det er markert med hvite prikker på kart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...