Potetfar Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 (endret) Selv syntes jeg det var utrolig gøy å spille Mario igjen, og det er det sikkert mange andre som synes også? Mario Forever Endret 5. mars 2005 av Potetfar
defzx Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Laster nå Mario var favoritt spillet i gamle dager ja..
santaclaw Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Bruker og spille det på skolen i økonomi timene. Ganske arti, men kan ikke ha på lyd for læreren blir ikke så glad.
InsertNumLock Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Trenger ikke nintendo når du kan laste ned Nintendo-emulator.
Ø.B. Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Trenger ikke nintendo når du kan laste ned Nintendo-emulator. Blir ikke akkurat det samme nei...
Djengo^^ Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Trenger ikke nintendo når du kan laste ned Nintendo-emulator. Blir ikke akkurat det samme nei... skulle akkurat til å skrive det samme
Eike_Oak Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 På ett LAN jeg var på i vinterferien satt en god venn til Høyre for meg å spillte litt SuperMario på en GameBoy emulator... Overtrøtt som vi var lo vi godt når han "red" på Yoshi :!:
Zuluzion Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Kan jo fikse den gamle Nintendo kontrollen til pc'en da. Mener jeg har sett det før. Men genialt spill
Mats1988 Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 (endret) Morsomt så lenge det varte, ganske lett å klare for en gammel Mario fan edit: finne fram gamle nintendo og bli harcore pro geijmer i Mario Endret 6. mars 2005 av dQggl
Mushaboom Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Trenger ikke nintendo når du kan laste ned Nintendo-emulator. Blir ikke akkurat det samme nei... skulle akkurat til å skrive det samme Hvis F blir det det. Jeg kjører emulator-spill på tv, og tro meg når jeg sier at det ser klin likt ut som den ekte vare. På pcen derimot blir grafikken litt for hakkete. TV+emulator=
mr_menace Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 husker da jeg var 8 og satt å spilte mario i timesvis
Arne_F Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 (endret) Er dette så lovlig? Endret 8. mars 2005 av Rune_F
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå