Lacim Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Etter at serverne var nede i går, har det tydeligvis blitt gjort et eller annet utrolig merkelig ser borte. I combat er jeg nå nede i 12-15 FPS, uansett oppløsning. Noen flere som har opplevt liknende problemer? Jeg er usikker på om det er noe poeng i å reinstallere spillet, noen som kan gi noen tips? PvP er jo komplett umulig i slik lagg. Det bør nevnes at alt var perfekt for 2 dager siden, og at det ikke har blitt installert noe nytt på maskinen i mellomtiden.. Maskinvare: Athlon-64 socket 939 3500+, 1024mb ram, 9700 Pro Takker for svar.
Lacim Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Skrevet 5. mars 2005 Tydeligvis er dette problemet relatert til min PC, siden jeg har nærmere 50 fps på min laptop. -_-
Athos70 Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 ja, samme opplever jeg. Siden jeg kjøpte spillet dag 1 har alt vært fryd og gammen, ingen lagg og flott spillopplevelse i "crowded" areas såvel som lange flyveturer, har skrytt til alle venner og kjente om hvor bra blizzard har gjort spillet blah blah........ ....så kom patchen... og nå opplever jeg en markant nedgang i FPS og at det arbeides voldsomt på harddisken helt uten videre i øde områder hvor jeg står stille... flyveturene er blitt en pain uten like. Har etter dette defragget harddisken og overklokket cpu , skrudd ned alle innstillnger fra fullt til lavest (fungerte topp med allt på tidligere før den #"¤#" patchen), men forsatt samme problem. Venter nå med spenning til neste patch og håper ting blir "bedre". Har tidligere opplevd lignende i SWG og AO.. spesiellt SWG, da ble det så ille i byene etterhvert etter en viss patch at jeg faktisk sluttet (var lei spillet men det ble dråpen.. merk: dette var tidlig stadium av SWG hvor de slet endel med bugs etc).
brillan Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 ja, samme opplever jeg. Siden jeg kjøpte spillet dag 1 har alt vært fryd og gammen, ingen lagg og flott spillopplevelse i "crowded" areas såvel som lange flyveturer, har skrytt til alle venner og kjente om hvor bra blizzard har gjort spillet blah blah........ ....så kom patchen... og nå opplever jeg en markant nedgang i FPS og at det arbeides voldsomt på harddisken helt uten videre i øde områder hvor jeg står stille... flyveturene er blitt en pain uten like. Har etter dette defragget harddisken og overklokket cpu , skrudd ned alle innstillnger fra fullt til lavest (fungerte topp med allt på tidligere før den #"¤#" patchen), men forsatt samme problem. Venter nå med spenning til neste patch og håper ting blir "bedre". Har tidligere opplevd lignende i SWG og AO.. spesiellt SWG, da ble det så ille i byene etterhvert etter en viss patch at jeg faktisk sluttet (var lei spillet men det ble dråpen.. merk: dette var tidlig stadium av SWG hvor de slet endel med bugs etc). Samme pisset hadde en kamerat jeg kjenner i beta'en. Harddisken jobbet ALT for mye hele tiden. Funker fint nå da, ble fikset når retail kom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå