kyogre Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Hei! Jeg har lagd en hjemme side i programmet NetObjects Fusion MX. 1.Nå er jeg ferdig med siden så jeg lurer på hvor jeg kan hoste den opp på nette slik at andre kan se den osv.?? 2. Og så lurer jeg på hvilke filer jeg skal host får og få den til og fungere som en onkelig hjemmeside?? 1.=Spørsmål 1 2.= Spørsmål 2 Hoste sdetet må være gratis
Simon Aldra Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 home.no Det du strengt tatt må laste opp for at siden skal fungere er f.eks. en html-fil, dette kan være en side i seg selv, men skal du ha en "vanlig" side, laster du opp alle filene du har lagd under oppbyggingen av siden.
tozer Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Hvorfor gratis? du får slike plasser for 9kr mnd og da får du ditt eget domene.
Dahl Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 (endret) Dette har absolutt ingen ting med hardware å gjøre... Denne posten skulle vært postet under Programvare > Nett-tjenester. Rapportert. Endret 5. mars 2005 av @kd
ingveh Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 (endret) Start.no tilbyr gratis lagringsplass for hjemmesider. Du får 30mb og PHP-støtte. Alt gratis. Adressen blir da home.no.net/dittbrukernavn Du laster opp alle filene du trenger til hjemmesiden, enkelt og greit via et FTP-program Endret 5. mars 2005 av <ingve>
Prodigy_ Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Fant en tråd litt lengere ned på siden her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=368477
nree Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Går jo ann og bruke: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=380992 og få domene med dot.tk
Torjus Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Start.no tilbyr gratis lagringsplass for hjemmesider. Du får 30mb og PHP-støtte. Alt gratis.Adressen blir da home.no.net/dittbrukernavn Du laster opp alle filene du trenger til hjemmesiden, enkelt og greit via et FTP-program 10kr faktisk
nree Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Start.no tilbyr gratis lagringsplass for hjemmesider. Du får 30mb og PHP-støtte. Alt gratis.Adressen blir da home.no.net/dittbrukernavn Du laster opp alle filene du trenger til hjemmesiden, enkelt og greit via et FTP-program 10kr faktisk Hvor da?
Prodigy_ Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 (endret) Start.no tilbyr gratis lagringsplass for hjemmesider. Du får 30mb og PHP-støtte. Alt gratis.Adressen blir da home.no.net/dittbrukernavn Du laster opp alle filene du trenger til hjemmesiden, enkelt og greit via et FTP-program 10kr faktisk Hvor da? Det koster 10 kr. å aktivere hjemmeside hos start.no. Det betaler du ved å sende en sms. Les mer her. Endret 6. mars 2005 av Prodigy_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå