Gå til innhold

Himmelsk nettbutikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo.

 

Men tar mand databutikken og komplett, ribber dem for produkter som man egentlig ikke leter etter (Mobiltelefoner, ISDN telefoner, laptop bærevesker)

 

Jeg ser heller for meg en butikk som tilbyr high-end varer, som beste sortene minne, siste teknologi CPU, overklokkings utstyr, modding/cases.

 

En mer "spesifik" butikk.no

 

Det man har i dag er 100 butikker med samme utvalg som komplett.no (norek.no) Og så er det konkurranse om priser.

 

Jeg synest det er litt trist at når man kommer inn på en webshop så er det listet: fra topp BACKUP til bunn XBOX (eller VIFTER).

 

Hadde det ikke vært litt mer kult med en butikk som var mer som microplex? Egne produktlinjer osv?

 

Jeg skal ikke si noe egentlig, siden jeg har norek.no som distributør selv. Men jeg har dette til ettertanke. Når jeg surfet webshops selv, ville jeg gjerne finne en side som hadde litt mer av det ekstreme, og ikke fullt så masse tjafs som andre.

 

Men det er no min mening... lurte på hva dere andre syntes:

 

Mvh

Lenke til kommentar

Gidder ikke å nevne noen butikknavn, men har de siste par tre årene handlet hos div web-shop's. Det finnes ikke noen (tror jeg) som har komp. innen ALLE felt. Det er jo også helt nødvendig og lik all annen forretningspraksis. Hvis man feks. ser på bilbransjen har man samme fenomen, man finner alt fra eksossystemverksteder til bilmerkeverksteder/selgere. Og alt finnes det produsenter/merkenavn til. De er ofte bundet opp til distr. avtaler som hindrer dem i å levere gjennom andre forhandlere. Ergo vil det aldri komme noen som har ALT. Det er samme greia, man finner sin nisje, satser på den, og for oss er det om å gjøre å finne ut hvilket produkt/leverandør man vil satse på, og la det stå til. Stort sett er de fleste merkene i dag gode, det dreier seg til syvende og sist ov hvilken grad av service man får hos sin leverandør, som avgjør hvorvidt man fortsetter/anbefaler videre å handle hos den man velger. Her tror jeg utfordringen for butikkene ligger, å få oss til å anbefale dem til andre!! Et Kinesisk ordspråk sier at for hver fornøyde kunde du får, er det 5 som får høre det, men får du en misfornøyd kunde, får 10 høre det! Slike forum som dette er god/farlig alt etter som man ser det, og ken ha meget å si for uerfarne. Det vil nok være slik at vi må ha flere å kjøpe fra for å dekke hele spektret.

 

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: slowcooler på 2002-06-26 01:45 ]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg kjøper fra forskjellige butikker, har kjøpt:

en HD fra PS,

et skjermkort fra komplett,

mouse skatez og en musematte fra microplex,

en mus fra mpx,

og ett høytalersett fra quad.

 

det er alt jeg har kjøpt på nettet siden jeg kom hit til hardware.no :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-07-07 22:48 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...