e321 Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Kan noen fortelle hvilke spill som støtter "snakking" med hverandre...? Samme om det er f.eks bilspill eller skytespill
Blue--Sky Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 (endret) Hvis du skal snakke med en kamerat er det vel bare og kjøre ts? www.goteamspeak.com. Den snakke funksjonen på CS er bare tull uansett, dårlig kvalitet og masse fjortiser som sitter og synger osv....... Edit: skype er jo også et greit alternativ hvis dere ikke er så mange og avtaler når dere skal spille. Endret 4. mars 2005 av Blue--Sky
e321 Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 (endret) cs var ikke helt det jeg tenkte på, blue sky.. men det kan jo prøves Takker for svar begge 2, noen flere? Har skype ja.. Endret 4. mars 2005 av e321
ExEsLayer Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Du kan jo prøve VT(Ventrilo). Hvis du enten får sponset et rom på VT, eller leier din egen server? Det kan anbefales på det sterkeste!!! Funker fett i spill og sånt! Ventrilo
e321 Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 Ja... men jeg tenkte mer på liksom spill som støtter dette uten ekstra programvare... Da er det jo mer sannsynlig at flere har mic
Thunderstorm Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 De flest COOP serverne på Vietcong støtter snakking Kommandoen i konsolen er " set clnvoicechat 1 " Vietcong får du for en billig penge nå så løp og kjøp, anbefales på det varmeste Patches kan lastes ned fra http://pterodon.com/
.tomf Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Splinter Cell: Pandora Tomorrow, dog mange franskmenn som sitter og snakker dritt, selv om jeg hørte en fra Oslo her om dagen.
aabxx Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Gammel tråd, jeg vet, men ville bare legge til at unreal tournament 2004 har innebygget voice. Fjortissene kan bannes individuelt fra commen, og man kan danne private kanaler hvis man bare vil prate med en kompis og ingen andre f. eks.
Shimano Skrevet 23. mars 2005 Skrevet 23. mars 2005 Ja... men jeg tenkte mer på liksom spill som støtter dette uten ekstra programvare... Da er det jo mer sannsynlig at flere har mic Det er her nærliggende å anbefale Xbox siden 'alle' som spiller online der har mic (følger med hvis man kjøper årsabonnement på Xbox Live) - deilig med en viss standardisering så det blir minst mulig kluss og ingen som er utenfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå