kunchun Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Hei! Jeg og clanen har en egen game server. Men vi trenger å vite hvilke kommandoer som kan brukes. Spesielt hvordan man logger seg inn med rcon passordet.. Noen som har noen på lager?
PetePistola Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Her har du en god oversikt over alle kommandoer ditt hjerte måtte begjære, men er litt usikker på hvilke kommandoer du hvil ha, derfor fordi en hel haug.
kunchun Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 Jeg mente egentlig kommandoer til server innstillinger. Det sto det vel ingen av der?
PetePistola Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 (endret) Jeg mente egentlig kommandoer til server innstillinger. Det sto det vel ingen av der? Sorry, det gjorde ikke det nei, blingsa litt på innlegget ditt.. skal se hva jeg kan grave opp til deg. *edit* Sånne du mente? Endret 4. mars 2005 av DaDon
A.J Green Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Jeg mente egentlig kommandoer til server innstillinger. Det sto det vel ingen av der? Sorry, det gjorde ikke det nei, blingsa litt på innlegget ditt.. skal se hva jeg kan grave opp til deg. *edit* Sånne du mente? Når folk ikke skjønner hva du vil av topcien din er det kanskje et tegn at du kanskje skal redigere emnefeltet til: Server kommandoer til cs. Du har ikke engang sagt om det er til 1.6 eller source...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå