Prosessoren Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 (endret) Hvilket program kan hjelpe meg med å lage 3d knapper, som for eks disse: Vil gjerne lage noen i andre farger osv... Har forøvrig paint shop pro 7, har dette programmet denne funksjonen ? isåfall hvordan går man frem ? ^ Takker for svar Endret 4. mars 2005 av Prosessoren
Ozelot Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Eventuelt så kan du lage knappene selv i paint\paintshop og der du skriver navnet til linken (altså <a hrefblablabla>navnpålink</a>) skriver du adressen til bildet.
Prosessoren Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 skjønte ikke helt hva du mente.. men har lyst tl å lage egne lignende 3d knapper, helt fra "scratsj". som jeg kan bruke på hjemmesiden. Er det ikke noen enkle funskjner i paint shop pro eller lignende programmer, som har en "3d -knapp funksjon" hva med for.eks fireworks fra macromedia ?
andm Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Du oppnår gjerne en slik 3D-effekt ved å bruke fargegradienter, noe som nesten et hvert tegne-/bildebehandlingsprogram burde kunne tilby. Det finnes faktisk også programmer med dedikerte funksjoner som lager knapper for deg, men jeg husker ikke navn på noen. Det finnes også Internett-sider som tilbyr deg å lage knapper med egendefinert tekst direkte på nettet, men jeg husker dessverre ikke noen slike heller.
RuZleBIFf Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 få tak i photoshop! evt last ned trail, og send meg en pm etterpå! Photoshop er et knall bra program! på www.good-tutorials.com finner du tutorials til å lage masse tøft, lære masse nyttig, og lage knapper!
Velmont Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 (endret) inkscape - søk på dette forumet, og du finner ein tråd der eg viser korleis ein lager 3d-knapper. Redigert: her er link -> http://forum.akam.no/index.php?showtopic=3...dpost&p=2881856 Endret 6. mars 2005 av Velmont
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå