Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

nei, da er det ikke en samlig, en samling er noe man skal kunne ta på, man skal kunne stå foran hylla og stirre på coverne og tenke på hvilken film man skal se, man skal kunne dra fingerne langs coverne

Endret av gunfreak19
Skrevet

Fordi det er så utrolig viktig?

Trodde meningen med en DVD/VHS var å kunne se den på en tv, ikke bli tent av å beføle coveret og wanke til den über store samlingen sin..

Skrevet

poenget med en sammling er at du har en sammling, en ekte sammling, ikke data på en harddisk, men har ekstra meteriale man har komentator spor osv.

men det er vel bare ekte film sammlere som bryr seg

Skrevet

Er nå mer stas å ha skikkelig cover++ dersom man først skal ha en samling. Et annet aspekt er også at dersom man føler noe er verdt å se på bør man også betale for det.

Skrevet

jeg har slutta å leie filmer da prisen på leie og kjøpe er nesten lik så, så hvorfor ikke kjøpe å ha den i sammlinga.

og med alle de filmene og seriene jeg har ville tatt minst 680 gig på hardisken, med semi god oppløsnig, med høy oppløslinge versjoner i dvd kavalitiet ville tallet vært minst dobbelt

Skrevet (endret)

nei du legger bare en gein over våpenet og holder boxen 30cm unna og sprayer over.

går ting til helvte maler du bare å male over hele våpenet med en farge og prøver igjen

Endret av gunfreak19
Skrevet (endret)

jeg betalte £9.49 i frakt for 2 bokser

så ca. 240kr for to bokse med frakt

pass på at prisen på varene ikke går over 200kr så slipper du moms

Endret av gunfreak19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...