Gå til innhold

Anarchy Online gratis til 2006!


Anbefalte innlegg

Nå kan alle "gamere" fryde seg over at Anarchy Online er gratis til 2006. :thumbup:

Jeg syntes det hørtes ganske "drit" ut med det første,men når jeg først prøvde det var det "dritkult". :dribble:

Benytt sjangsen til å spille dette spillet!

Hvis du lurer på noe,legg meg til MSN ([email protected]) eller legg meg til i spillet (/cc addbuddy Zareph(i chatten) ;)

PS: Spiller kun på Rubi-Ka1 & 2,ikke den tyske serveren.

 

Anarchy Online finner du her.

 

FRYD DERE FOR AT ET SLIKT GENIALT SPILL ER GRATIS FOR ETT ÅR!!! :D:D:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser bra ut det :)

Hadde hvert bra hvis Everquest blei gratis i et år også, men det er vel for populært...?

Tror Anarchy Online er mer populært en Everquest.

Det er lagt to xtrapakker i tillegg:Shadowlands & Alien Invasion

Koster ikke mer en 70 kr i måndten,men du er nødt til å vær 18 eller over for å betale med kredittkort :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0

Du trenger bare å låne kortet til en over 18 for å registrere. Siden det er gratis så er ikke den viktig så lenge du ikke har tenkt å fortsette. Finner nok noe bedre innen 15/1 - 2006

 

edit:_ På denne gratis så kan du velge "No Payment"! Trenger ingen kredittkort

Endret av Slettet-nQdjz0
Lenke til kommentar

Helt enig.. dette må folket benytte seg av! :D

 

Jeg har gjort det.. og har blitt litt avhengig... man blir som regel det med mmorpgs... nøkkelen til å bli god på slike spill er jo tid.....

 

Er lvl 18 agent nå.. har ikek spilt på en stund.. må finne meg ett team før jeg orker gå videre.. :p

 

 

Joachim

Lenke til kommentar

Har spilt den gratis orginalversjonen en del grader, og jeg er i ferd med å gi opp. Synes det er utrolig kjedelig og uoversiktlig spill for nybegynnere. Jeg startet spillet med at jeg respawnet på nybegynnerøya ørten ganger. For at du skal like dette spillet, er det viktig at du har utrolig god tid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0

Prøvd det i en time nå ca trur jeg og det er veldig bra :thumbup:

Virker litt uoversiktelig den første halvtimen og litt kjedelig helt til du oppdager at "Q" er en hurtigtast til å angripe med, men det blir veldig moromt etter hvert.

Jeg er level 4 nå på nybegynnerøya og heter Metabeta. Orginalt navn? :cool:

 

Dette er det første MMORPG spillet jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...