Gå til innhold

Nokia 6230 Meldingsminne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

får du opp en feilmelding eller hvordan ser det ut? har nokia 6610i med rundt 140 meldinger nå, så det blir interessant å sjekke. har 3.5mb fortsatt ledig, og mener å ha lest i amobils test at minnet er felles / shared.

 

du kan ikke opprette andre mapper enn arkiv for så å lagre i disse?

er det slik at utgående teller i de 150 som du har?

Lenke til kommentar
det er ikke noe som heter phone editor i nyeste pcsuite...

Da må man ha en eldre versjon av PC Suite. For at man skal få kopiert meldinger med nyeste vs. blir det bare laget en backup fil som gjør at dine melding ikke kan leses før du overfører til mobilen igjen. Men på eldre versjoner var det sånn at man kunne bruke "phone editor" og overføre en og en melding og vide den på pc'n om man ville det. Tror det funker med forrige versjon.

Lenke til kommentar

okey thx, ja jeg overfører meldingene til pcen når jeg er full på telefonen, men synnes det er så lien plass på mobilen og rart at det ikke går ann og bruke litt av minne på minnekortet...men går det ikke så går det ikke :( kjipern det......

 

thx for svar :)

 

MVH

 

Lilfire

Lenke til kommentar
okey thx, ja jeg overfører meldingene til pcen når jeg er full på telefonen, men synnes det er så lien plass på mobilen og rart at det ikke går ann og bruke litt av minne på minnekortet...men går det ikke så går det ikke :( kjipern det......

 

thx for svar :)

 

MVH

 

Lilfire

Hei

 

Finnes det ikke på 6230 på melding>innstilinger et eller annet sted der du kan velge å bruke minnekort i stedet for telefonminnet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...