Gå til innhold

Hvor er det bra å fiske *Alliance*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det er bra å fiske i omerådene rundt Barrens.. men det er hordeland..

Noen som vet om noen bra omeråder?

Har lvl 150 i fiske...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wetland? I dammene der kanskje.

Så noen LVL 30+ folk stå og fiske der når jeg løp forbi. Bare LVL 27 jeg :blush:

Skrevet

Stikk til Southshore og/eller Menethil Harbour og fisk litt der. Få skillen over 200. Deretter stikker du til Feralas og fisker. Der får du mye koselig fisk du får solgt unna, eller bruke til gode oppskrifter dersom du er cook.

Winter Squid som gir deg +10 agi i 10 minutter feks. ( når den er kokt )

Skrevet

1)Noen som vet om en side du kan slå opp på de ulike tingene du kan fiske/fiskene du kan få??

2)Øker sjansen for å få kasse på kroken jo høyere level du har i fisking? / eller går det mest på plassen du fikser på??

Skrevet
Stikk til Southshore og/eller Menethil Harbour og fisk litt der. Få skillen over 200. Deretter stikker du til Feralas og fisker. Der får du mye koselig fisk du får solgt unna, eller bruke til gode oppskrifter dersom du er cook.

Jeg kan ikke finne noen plass som heter Ferelas, hvor er det?

Skrevet

Jeg kan ikke finne noen plass som heter Ferelas, hvor er det?

Ved The Barrens, sjekk kartet.

Skrevet

Før syntes jeg at hele det oppleget med fisking hørtes utrolig lamt ut. Men nå, etter mye snakk om det osv..og etter å ha sett en del folk stå rundt omkring i WoW-verden med "snøret i bånn" så har jeg kanskje tenkt at det kunne vært artig å prøvd.

I tillegg til at fisking kan være med på å forlenge interessen av spillet som jeg håper jeg ikke blir lei på mange år framover...

Skrevet
1)Noen som vet om en side du kan slå opp på de ulike tingene du kan fiske/fiskene du kan få??

2)Øker sjansen for å få kasse på kroken jo høyere level du har i fisking? / eller går det mest på plassen du fikser på??

jeg tar en liten selvquote for å se om det hjelper på svar

Skrevet

jeg tar en liten selvquote for å se om det hjelper på svar

1. Nei

2. Har bare med plassen du fisker på, men for å kunne fiske på "den" plassen trenger du x antall level.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...