Liestöl Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 (endret) Er det noen fordel å ha Herbalism og Alchemy når man skal lage gift? Hvis ikke, anbefalinger? (lvl17 og ikke Professions -) Endret 1. mars 2005 av Liestöl
haarod Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 (endret) Nei, poisons er et eget "proffesion". Av Primary er det masse som funker for en rogue. Herbalism/Alchemy, Mining/Engineering, Skinning/Engineering. EDIT: Mente selvfølgelig Skinning/LW, ikke Engineering. Endret 2. mars 2005 av HKoN-
Zindre- Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Som rogue ville jeg gått herbralism/alchemy evt skinning/leatherworking
superreven Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Jeg har gjort det bra som miner/blacksmith som rouge.. kan snike meg inn å mine på steder der det finnes sølv og gull tidligere enn andre... de må levle for å kunne whoppe high level NPCs som går der, jeg sniker meg bare forbi + det er en fordel og kunne lage sine egne daggere, da disse ikke er så godt representert som f.eks. sverd/økser på AH, og får derfor en tendens til å være høyt priset... Bare min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå