Gå til innhold

søker en CS film

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter en CS film hvor det er en kar som tar headshot på en annen gjennom veggen i de_train(tror jeg).

Det er sånn at først så er det flere som skyter mot en fyr, så går en av de som står å skyter mot fyren tilbake, og løper rundt og bak en vegg. Så skyter han og får headshot. Kanskje litt dårlig forklart, men uansett.. Er det noen som har denne filmen, evt har en side med slike filmer på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg har sett det der før. Jeg fatter ikke hvordan det skjedde. Det der må de ha øvd så sinnsykt mye på på forhånd. Alt er jo gull med det der.

Man kan ikke øver på det der, det er rett og slett gull:P

Endret av Sigga
Skrevet

Jeg er jo 101% sikker pa ikke cheater men jeg ville ikke sett bortifra at snajdan exploitet en aldri så liten msn bug, alt+tab bug der altså :D

Timingen var bare for god til å være noe annet en flaks eller cheat.

Skrevet

Deilig det fragget, 100% gull og lyd

Msn-hack, totally usannsynlig, de har ikke msn på når de spiller vettu gutten min, var på LAN det der fragget. Tror du ikke folk (står folk bak og passer på og ser på når det spilless.) hadde reagert hvis han plutselig kunne se gjennom det meste (msn-hack) ? ? ? :)

Skrevet

Joda, man hører jo lett det (og tenk på at de folka sitter som oftest med JÆVLA høy lyd, tror jeg :p )

Og pluss det at de som ble drept av juven9le rekker vel å si sånn ca. hvor han er før de fader ut.

Men er sjukt gull uansett :p

Skrevet

Hallo, tenk litt. Det var på LAN. Han sitter ved siden av en død lagkamerat, og i et par sekunder får man dermed speccet drapsmannen. Da er det ikke vanskelig å vite ganske godt hvor han er. Fra før av vet han hvor han skal skyte for å haxxe pop. Resten er dog gull.

Skrevet

Noen får semiwallhack noen steder etter de har minimert cs, eller noen sender dem en melding. Noe i den duren iallefall, har aldri sett det selv, bare hørt om det av venner som har hatt det)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...