gArd- Skrevet 1. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Kjøpte dette settet i høst, har ikke hatt noen som helst problemer med det og er veldig fornøyd med lyden i forhold til prisen! Men i det siste har det kommet tilfeldig skurr i venstre kanal på settet.. Dette er fryktelig irriterende og ikke til å leve med... Noen som har en ide på hva det kan være, og hvordan det kan løses? Tror jeg har flytta på alt av strømkabler som evt. kan forstyrre og har sjekka at det ikke er selve elementet. Jeg får ikke denne skurringa i headsetet mitt heller så regner med lydkortet er ute av bildet... På forhånd takk for all hjelp! Endret 1. mars 2005 av Sajres Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 1. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2005 Venstre kanal? ikke venstre høyttaler? Hvis det er noe feil i venstre kanal ville jeg sendt det tilbake firmaet du kjøpte det fra og evt. fått et nytt et. Lenke til kommentar
gArd- Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2005 Viser til det jeg krev i min første post: "har sjekka at det ikke er selve elementet" Er jo så mye pes med å drive sende inn settet da... noen andre ideer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå