Gå til innhold

Problemer med dårlig pc


Anbefalte innlegg

Selv vil jeg også si at det er rammen din som ødelegger her, har selv 1gb og det er mer enn nokk for meg. Den eneste eppisoden der det lagga hoss meg var når betaen var ferdig, og burning legion angrep SW, da lagga det ja.

 

En ting som også kan ha noe å si er jo internett, viss du har isdn så kan det være et prblem. De fleste har noe bedre enn dette, men det kan være at dette har noe å si. Skjermkortet trenger du ikke gjøre noe me så lenge du kjører lav grafikk.

 

 

PS: hold deg unna steder med mange folk :p ,storbyer etc. Det spiser ram. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil bare si at skjermkort har veldig lite og si i WoW. Skjermkortet mitt (Radeon 9800pro) har tatt kvelden og da satt jeg inn geforce 2ti og det fungerer helt greit på 1280x1024 oppløsning. Jeg antar at det er på grunn av RAM'en min.(1024mb)

 

Så kjøp deg en 512mb brikke så tror jeg at du vil merke en vesentlig forskjell.

Lenke til kommentar

lag en snarvei, finn desitnasjonen, åpne cmd (startmeny, kjør, cmd) så ctrl+alt+del skru av explorer (gå på prosesser og find explorer, velg avslutt prosess) så bruker du cmd skriver inn hele posisjonen på exe filen

 

eks:

C://Programfiler/World of Warcraft/Wow.exe

 

funket fint når en venn av meg satt på pcn til en fyr i klassen (lagget som hore på cs:s) så gjorde vi det... det fjernet en del av laggen

 

 

vist det ikke funker, restart pcn og alt er normalt igjen.

Endret av Amon Amarth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...