Gå til innhold

Elektronisk støypåvirkning som ødelegger samtalen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

7600 har fått veldig mye skryt for samtalekvaliteten :thumbup:

Egentig har jo Nokia generelt fått skryt for det, men 7600 skilte seg ut som svært bra

Men skal du ha en som takler støy må du ikke kjøpe en LG, de blir jo slakta i hver eneste test omtrent :thumbdown:

Tror S700i fikk litt skryt, også D500, men de er dyyyyre

Lenke til kommentar
7600 har fått veldig mye skryt for samtalekvaliteten :thumbup:

Egentig har jo Nokia generelt fått skryt for det, men 7600 skilte seg ut som svært bra

Men skal du ha en som takler støy må du ikke kjøpe en LG, de blir jo slakta i hver eneste test omtrent :thumbdown:

Tror S700i fikk litt skryt, også D500, men de er dyyyyre

OK, bra at det er noen som svarer her. Jeg får sjekke den der 7600-modellen.

 

Jeg har i øyeblikket en sånn blå Nokia som skal takle en vannsprut eller to. Men den takler tydeligvis ikke at jeg bruker den innendørs i nærheten av stereoanlegg, datamaskiner, kjøleskap, etc. Aller størst er problemene når jeg befinner meg i blokkleiligheter, datasaler og liknende områder hvor den elektromagnetiske strålingen er høyere enn ellers. Men utendørs er kvaliteten nesten alltid perfekt.

Lenke til kommentar
Jeg synes 7600 har helt forferdelig samtale-kvalitet, har hatt to stk. i halvannet år nå..

Finnes MYYYYE bedre telefoner enn den søpla.

*Kremt* Ta tilbake.. :hrm:

Jeg har en 7600 nå, og lyden på den er helt fantastisk!! :w00t:

Har ikke prøvd det medfølgende handsfreesettet enda, men jeg skal..

Har ringt med telefonen på bussen, og hørte helt tydelig hva som ble sagt selv om bussen var veldig bråkete. Har også prøvd den ved siden av en tørketrommel i full gang uten at lyden kunne påklages

Så klart finnes det bedre telefoner å snakke i, men her er ikke kravene så høye, eller hva?

Klart man skal ha høykvalitet på samtaler om man er statsråd eller en som er i masse møter, men om man ikke har lyst til å bruke så mye penger da?

Om du hadde to 7600 på et halvt år var det sikkert noe galt med dem..

Min fungerer helt fantastisk!!!! :D Og mp3-lyden er også skremmende bra! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har en 7600 nå, og lyden på den er helt fantastisk!! :w00t:

Har ikke prøvd det medfølgende handsfreesettet enda, men jeg skal..

Har ringt med telefonen på bussen, og hørte helt tydelig hva som ble sagt selv om bussen var veldig bråkete. Har også prøvd den ved siden av en tørketrommel i full gang uten at lyden kunne påklages

Så klart finnes det bedre telefoner å snakke i, men her er ikke kravene så høye, eller hva?

Klart man skal ha høykvalitet på samtaler om man er statsråd eller en som er i masse møter, men om man ikke har lyst til å bruke så mye penger da?

Om du hadde to 7600 på et halvt år var det sikkert noe galt med dem..

Min fungerer helt fantastisk!!!! :D  Og mp3-lyden er også skremmende bra! :thumbup:

 

 

Bare for å være på den sikre siden, vil jeg presisere at jeg ikke har noen problemer med å høre hva den andre personen sier. Og den personen jeg snakker med, har stort sett ikke problemer med volumet på stemmen min.

 

Problemet er at de jeg snakker med får diverse skurrelyder, kvinelyder, pipelyder, klikkelyder, etc, inn på linjen. Jeg hører ikke disse lydene. Men jeg er lei av at alle sier "det er en rar lyd her", "eller "hallooo, kan du høøøre meg!?" og den typen kommentarer. Straks jeg beveger meg utendørs, er det som sagt ingen som klager.

Lenke til kommentar

Mobiltesterne her på amobil.no har testet mange telefoner og vil garantert finne ut hvilken telefon som har best lydkvalitet.

Nå de får øye på denne tråden får du nok svar.

Jeg ville heller hørt på de som har testet mange telefoner enn noen folk som ikke har gjort det og er litt patriotiske..... ikke ta det personlig noen av dere.

Lenke til kommentar

Jeg har ringt med en del telefoner, og kan trygt påpeke at 7600 har særdeles god samtalelyd

Dessuten har den gummideksler, så elektronisk støypåvirkning og annet tullball ville ikke vært noe problem

Jeg har veldig gode erfaringer med statisk elektrisitet ;)

Jeg har langt hår som fort blir statisk, men merker ingenting på mobilen for det

Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men tviler på at 7600 er den eneste mobilen med bra lydkvalitet på markedet....

De fleste mobiler jeg har hatt (og vært borti) har hatt lydkvalitet. Og jeg har en LG :ohmy::ohmy:

Tror de fleste mobilene på markedet i dag har bra kvalitet... Og da er det mobiler som er funksjonsmessig bedre enn 7600. :whistle:

Endret av Mr.fungus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...