Jankee Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Nokon som ikkje skjønte advarselen frå moderator og har fått seg 10% ekstra på warngrafen sin.
zebe Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Jeg spiller med venstre hånd og har cl_righthand 0 i cs.
Jooakim Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Jeg bruker også venstre hånd. prøvde å fikse slik at kniven er på høyre. men da blir crosshairen på alle våpen MYE større spess deagle... :s Jeg brukte cl_lw 0.1 for å få kniv på høyre...
slez Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Right hand her, hvorfor bruker folk Left hand for og leke "1337"?
danilovic Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Right hand her, hvorfor bruker folk Left hand for og leke "1337"? Fordi de vil være litt mer leet?
slez Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Right hand her, hvorfor bruker folk Left hand for og leke "1337"? Fordi de vil være litt mer leet? Kan nu ikke si at man blir bedre i spillet at og spille med left handed da.
danilovic Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Kan nu ikke si at man blir bedre i spillet at og spille med left handed da. Nei, hvis du tror "leet" betyr "god i spill", så...
Solid Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Nokon som ikkje skjønte advarselen frå moderator og har fått seg 10% ekstra på warngrafen sin. Meg, hva har jeg gjort .
A.J Green Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Smarting. Du trenger ikke fylle opp forumet ved å qoute 40 smileys heller da. Er du stolt av å ha startet en dårlig OT-trend i dennne tråden? Det burde du ikke...
Solid Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 (endret) *slette* dobbelpost. Opera as Ikke svikt meg slik. Endret 2. mars 2005 av Solid Knight
Solid Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 (endret) Jeg angrer Pluss sjekk historien min da. Det var ikke OT. --> --> --> Dette var en forklaring, ikke spam. Endret 2. mars 2005 av Solid Knight
.tomf Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Right hand her, hvorfor bruker folk Left hand for og leke "1337"? Jaha, så plutselig leker alle som har lefthand 1337? Du tror vel ikke alle som bruker lefthand, bruker det fordi de syns det ser tøffere/finere ut.
A.J Green Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Kjempekult at du må bruke smileys til å fortelle en eller annen fortelling som bare du forstår da.
slez Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Kan nu ikke si at man blir bedre i spillet at og spille med left handed da. Nei, hvis du tror "leet" betyr "god i spill", så... Var ikke sånn jeg mente det da, men men drit i det
Lurifaksen Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 (endret) Dette er det teiteste jeg har lest. Er det faktisk ingen som skjønner hva poenget med funksjonen er? Er du left-hand (har musen på venstre side av skjermen), er det selvfølgelig mer naturlig at våpenet også er på venstre side. I praksis har det ingen betydning, men det føles bedre å ha våpenet på samme side som hånden, på samme måte som det føles bedre og mer naturlig at våpenet er nede på skjermen, i stedet for å henger opp ned oppe. Er for øvrig litt teit at du ikke kan snu musepekeren i windows slik at den peker mot høyre i stedet for venstre. Det også ville vært mer naturlig for venstrehendte - selv om musepekeren er så liten at det ikke betyr allverdens. Endret 3. mars 2005 av Lurifaksen
DevN Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Dette er det teiteste jeg har lest. Er det faktisk ingen som skjønner hva poenget med funksjonen er? Å? Virkelig? Det hadde jeg nok ALDRI gjettet. Det er da likegyldig hva som er poenget med funksjonen, man benytter den slik man selv ønsker. Og det nok litt drøyt å tro at ingen har skjønt poenget med funksjonen. For øvrig har vel bare et fåtall muser som passer for både høyre og venstre hånda.
Lurifaksen Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 (endret) Ettersom ingen har klart å koble inn mus enda, er det jo tydelig at det ikke er mange som har skjønt poenget - og trodd at det har vært en ren "visuell morofunksjon". Endret 3. mars 2005 av Lurifaksen
DevN Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Tror de fleste her har intelligens nok til å forstå at det faktisk er mulig å bruke venstre hånden. Men er vel heller færre som bruker venstre hånden, samt har en mus som kan brukes i begge hendene. Forskjellen "in-game" er jo bare fra hvilket nedre hjørne på skjermen hånden kommer fra. Noe man heller ikke legger så stort merke til etter noen timers spilling. Derfor er det vel fokus på hvordan det tar seg ut, i stedet for hva funksjonen FAKTISK er beregnet for. Har da ingen hensikt å plutselig påstå at funksjonen er beregnet for de som bruker venstre hånda på musa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå