hylo Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Blood Red Throne - Altered Genesis, har en ting å si om den. Fytti helvetes satanistiske nesebor! Den er braaaaaaaaa. Jepp! Denne plata ligger høyt oppe på handlelista Råere Death metal skal du lete lenge etter.
Supernaut_ Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 (endret) Mortician Har Mortician kaffe kopp. Har akuratt skaffet meg Gorguts - From wisdom to hate albumet. Må si det svirrer 24/7 for tiden. Endret 7. mars 2005 av lanez-nor
Acrid Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Skrevet 7. mars 2005 Mortician? Nåh...om ihjelmixet vokal, trommemaskin og monoton gitarbrumming er tingen for dere så Neh, har aldri hatt sansen for det bandet...
Supernaut_ Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Mortician? Nåh...om ihjelmixet vokal, trommemaskin og monoton gitarbrumming er tingen for dere så Neh, har aldri hatt sansen for det bandet... Mye sant i det du sier. Har du hørt noe av Dying fetus ? Regner med at du har gjort det , hva syns du ?
Deadringer Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 har ikke lest gjennom hele posten men: har du hørt noe på Old Mans Child? de har mange fantastisk bra album!
Endre Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 har ikke lest gjennom hele posten men:har du hørt noe på Old Mans Child? de har mange fantastisk bra album! Men det er slett ikke death metal.
Supernaut_ Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 har ikke lest gjennom hele posten men:har du hørt noe på Old Mans Child? de har mange fantastisk bra album!
Deadringer Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 da har du ikke hørt alle albumma deres. de har noen som snuser litt på dm sjangeren jo.
TLZ Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 (endret) nå har eg ikke hørt dem eg heller, men hvis eg ikke tar feil så er de black metal. Og black metal og death metal er i "slekt", ingen tvil om det. Men Zyklon ga ganske klart bedskjed om at det var "skiggelig" death metal han ville ha. Endret 7. mars 2005 av TLZ
Endre Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Et black metal-band som har "skikkelig" death metal er jo Darkthrone, det første albumet deres; Soulside Journey. Dritbra death. Men det antar jeg trådstarteren har hørt.
Deadringer Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 nå har eg ikke hørt dem eg heller, men hvis eg ikke tar feil så er de black metal. de har begge deler. av 6 skiver er 3 death-meatl
Endre Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 (endret) de har begge deler. av 6 skiver er 3 death-meatl Hvilke? De har bare 5 studioalbum etter hva jeg kan se. Edit: Leste litt på http://www.metal-archives.com/ , der står det at de opprinnelig var et death metal band som het Requiem, så gikk de over til black metal og byttet navn. Jaja, nok om det. Endret 7. mars 2005 av Endre
Deadringer Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 sjekk her da. de har 6 studioalbum! jeg har alle sammen men kom heller med nye forslag enn å kverulere fordi dere ikke veit hva dere snakker om
Endre Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 sjekk her da. de har 6 studioalbum! jeg har alle sammen men kom heller med nye forslag enn å kverulere fordi dere ikke veit hva dere snakker om Nei, for In The Shades Of Life er en demo.
hylo Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 sjekk her da. de har 6 studioalbum! jeg har alle sammen men kom heller med nye forslag enn å kverulere fordi dere ikke veit hva dere snakker om Jeg syntes Old Mans Child suger hestepenis. Det er ikke death, det er homofil drittmetal.
Deadringer Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Nei, for In The Shades Of Life er en demo. ja, men det regnes fortsatt som en cd. alt som blir solgt i butikken blir det. Jeg syntes Old Mans Child suger hestepenis.Det er ikke death, det er homofil drittmetal. jeg kunne faktisk ikke brydd meg mindre! svar heler på hva Zyklon spør om, i steden for å slenge dine perverse fantasier rundt til folk som ikke vil høre om dem
hylo Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Nei, for In The Shades Of Life er en demo. ja, men det regnes fortsatt som en cd. alt som blir solgt i butikken blir det. Jeg syntes Old Mans Child suger hestepenis.Det er ikke death, det er homofil drittmetal. jeg kunne faktisk ikke brydd meg mindre! svar heler på hva Zyklon spør om, i steden for å slenge dine perverse fantasier rundt til folk som ikke vil høre om dem For det første, det blir utgitt på cd (compact disc), men selvom det er utgitt på cd trenger det ikke være en CD/full lenght album. Det er en ep/demo som ble gitt ut for å bli hørt av plateselskaper f.eks. Skyt meg i de genitale delene mine om jeg har feil. For det andre, han spurte om brutal death metal, er Old Mans Child brutalt? Nei, det er Melodic Black Metal, så jeg vet ikke helt jeg. Kilder: Tehe og hihi.
hylo Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Og hvorfor i heite huleste helvete har ingen nevnt Behemoth?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå