Gå til innhold

MPEG til DVD-film

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Lurer bare på hva slags program jeg kan bruke for å konvertere MPEG-filer til filer jeg kan brenne på en DVD og se dem på stajonær DVD-spiller.. Må jeg konvertere til vob?

(bruker nero)

Takk for hjelpen,

Henning

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst må de være i formatet MPEG2, noe du kan sjekke med GSpot. Nervision Express som nevnt over tar MPEG2-filen og deler den opp i alle filene du trenger som skal ligge i VIDEO_TS mappen.

Skrevet

Til akkurat det finnes det hundrevis av programmer, noen gode, andre mindre gode.

For tiden bruker jeg Power Video Converter og Xilisoft Video Converter (liker sistnevnte best).

For øvrig mente jeg ikke Nerovision Express når jeg beskrev det programmet i min forrige post, jeg mente TMPGEnc DVD Author 1.6

Skrevet
Til akkurat det finnes det hundrevis av programmer, noen gode, andre mindre gode.

For tiden bruker jeg Power Video Converter og Xilisoft Video Converter (liker sistnevnte best).

For øvrig mente jeg ikke Nerovision Express når jeg beskrev det programmet i min forrige post, jeg mente TMPGEnc DVD Author 1.6

Ok, er ute etter det samme..

hvis du bruker Xilisoft Video Converter til å få alle formater om til MPEG2, deretter bruker du ????? for å brenne over på selve cden ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...