ehs5 Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 bare en siste ting: hva heter hele spillet? no-topic:jeg tror jeg skal joine den slemme dark side Hva med å google det?
CNesset Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Jeg er light, tar en screenshot når jeg får det til å funke igjen... Har litt problemer med det her
ehs5 Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Jeg er light, tar en screenshot når jeg får det til å funke igjen...Har litt problemer med det her Er bare å trykke Print Screen knappen på tastauret ditt (Eller Prnt Scrn eller lignende), og lime det inn i f.eks. paint. (Btw, ikke velg .bmp, det er så sugent.)
Adversary Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 bare en siste ting: hva heter hele spillet? no-topic:jeg tror jeg skal joine den slemme dark side Hva med å google det? Av og til svarer jeg før jeg tenker
MindTooth Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 [iC' date=26/04/2005 : 20:03] bare en siste ting: hva heter hele spillet? no-topic:jeg tror jeg skal joine den slemme dark side Star Wars: Knights of the Old Republic 2. Feil. HELE tittelen er "Star Wars: Knights Of The Old Republic 2 - The Sith Lords". Slitsomt navn. Jepp, glemte det!
TheOats Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Jeg valgte light...Hva side valgte du? Edit: innleg 350 velger begge jeg, må jo spille spille med både ond og god "figur" får å få mest et av det.
MindTooth Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Jeg klarer simpelten ikke å spille som Dark Side! Jeg kommer aldri til å bli ond...
havfal Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Jeg klarer simpelten ikke å spille som Dark Side! Jeg kommer aldri til å bli ond... Ja merket selv at av og til følte jeg et lite ubehag ved det jeg gjorde i spillet av onde ting. Dette er tegn på bra gjennomføring Light/Dark side delen
CNesset Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Jeg er light, tar en screenshot når jeg får det til å funke igjen...Har litt problemer med det her Er bare å trykke Print Screen knappen på tastauret ditt (Eller Prnt Scrn eller lignende), og lime det inn i f.eks. paint. (Btw, ikke velg .bmp, det er så sugent.) Det er spillet som ikke funker for tida... Jeg tror jeg vet hvorfor men har ikke gøddi å gjort noe med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå