Airborne Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 hei. jeg driver med min nye hjemmeside. (igjen) og jeg har støtt på 2 ting jeg ikke vet hvordan og hvorfor. det første er at jeg ikke skjønner hvorfor footeren min vises bare i IE og ikke i Firefox. og hvordan kan jeg få der jeg skal ha navigasjonen min, til og gå lenger ned etterhvert som main går nedover. altså at de tusler nedover samtidig uansett hvilke av sidene som blir dratt lenger. (vanskelig og forklare) Hjemmeside Stilark og en 3de ting. hva betyr ordet 'container' i css?
halvardm Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Hiv inn litt www.lipsum.com ! Da kan vi se det mer som en helhet. Men ser at du har brukt en fin blåfarge. Hiv inn litt lipsum så skal jeg kritisere mer.
Prodigy_ Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Enig med Skomaker. Men bytt font til en annen en Times New Roman. Den passer bare ikke til hjemmesider.
Loomy Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 det første er at jeg ikke skjønner hvorfor footeren min vises bare i IE og ikke i Firefox. Legg til clear:both; i CSSen til #footer og hvordan kan jeg få der jeg skal ha navigasjonen min, til og gå lenger ned etterhvert som main går nedover. altså at de tusler nedover samtidig uansett hvilke av sidene som blir dratt lenger. (vanskelig og forklare) http://www.alistapart.com/articles/fauxcolumns/
White Fox Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Vet du egentlig ikke spurte etter kritikk, mend et var en veldig fin blåfarge. Gjør om litt på linkene.
Airborne Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 Vet du egentlig ikke spurte etter kritikk, mend et var en veldig fin blåfarge. Gjør om litt på linkene. jo hehe. skal. ble bare litt sent i går. så gjør ferdig mer i dag. takk for alle svar. fikser så fort jeg er hjemme fra skolen. og en ting til. den lorem ipsum tingen skjønte jeg ikke
N* Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 den lager tekst som du kan ha på siden så du ser hvordan det vil se ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå