Gå til innhold

har penger men hvilke spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jaja... når jeg endelig sitter her med penger, finner jeg ikke ut hvilke spill jeg vil ha... :p så er det noen som kan komme med noen gode spill til meg..?

si litt om spillet hvis du har noe.. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit ikke hva du liker, men her er det jeg anbefaler:

Medal Of Honor: Pacific Assault :cool: Skytespill som foregår under 2. Verdenskrig der du spiller på områder som Pearl Harbor, Tarawa, Guadalcanal osv.

Half-Life 2: Science-Fiction skytespill med romvesner o.l.

Doom 3: Science-Fiction skytespill som foregår på mars der du kjemper mot romvesner og zombie-lignende folk...

Skrevet

er det en spesiell sjanger du liker å spille best?

absolutt å anbefale Half life 2. uansett hva du liker.

ellers hvsi du liker strategi så kan jo Rome: Total War, LOTR: Battle for middle earth og/eller Warhammer 40K Dawn of war friste...

Skrevet
Kjøp World of Warcraft og Star Wars: Knights of the Old Republic II hvis du er fan av RPG.

Der har du nok dei beste nye spela som har komt i det siste!

Skrevet

Far Cry - Far Cry foregår i år 2020. Spillets helt, Jack Carver, er en sjøkaptein som leier seg selv og båten sin ut til de som måtte trenge det. Han blir hyrt av Valerie, en vakker journalist som ber ham om a ta henne med på en ekspedisjon ei uutforsket øy i Mikronesia. Når de to kommer frem dit blir båten ødelagt av en gruppe leiesoldater.

Jack blir strandet, og Valerie forsvinner. Kampen for å overleve er i gang - det viser seg at øya er åsted for skumle vitenskapelige eksperimenter, og at dens innbyggere er alt annet enn vennligsinnede. Mens Doom 3 og Half-Life 2 kan karakteriseres som viktige evolusjonære skritt, prøver Far Cry å revolusjonere sjangeren.

Karakter: 9/10 på Gamer.

Half-Life 2 - Half-Life 2 tar med seg spenningen, utfordringene og den Hollywood-aktige skriptingen fra originalspillet og fører det hele videre til neste generasjons skytespill. Resultatet er en av de mest omtalte etterfølgere noen sinne, selv om spillet faktisk ikke er ute enda. Half-Life 2 inneholder realistisk fysikk og kunstig intelligens, både hos venner og fiender, og takket være den avanserte grafikkmotoren kommer spillet til å bli en enorm visuell opplevelse.

Spilleren må igjen ta på seg rollen som Gordon Freeman, forskeren som var helten i originalspillet. Jorden har blitt invadert av romvesener, og de har fullstendig tatt over makten. Menneskeheten har akutt behov for en helt, og Gordon blir mannen som må ta på seg ansvaret for å redde verden fra den visse undergang.

Karakter: 10/10 på Gamer.

Doom 3 - Grunnideen bak Doom-serien satte en standard for skytespill-sjangeren. Motorene som har styrt spillet, har båret mange milepæler gjennom tiden. For to år siden annonserte id Software det tredje spillet i serien og på E3 2002 var det ingen tvil om hvilket spill som var det peneste og mest populære. John Carmack og vennene hans har satt seg minst ett klart mål med Doom 3.

Et av dem er å skremme vettet av spillere verden over. Spilleren står foran et vanvittig basketak mot monstre fra helvete. En massiv demonisk invasjon har overveldet et forsknings laboratorium. Skrekken og kaoset inntar mannskapet og du er blant de få overlevende. Du må kjempe deg gjennom frykten til helvete og tilbake igjen i et episk slagsmål mot det onde.

Karakter: 8/10 på Gamer.

Skrevet
er det en spesiell sjanger du liker å spille best?

absolutt å anbefale Half life 2. uansett hva du liker.

ellers hvsi du liker strategi så kan jo Rome: Total War, LOTR: Battle for middle earth og/eller Warhammer 40K Dawn of war friste...

eh vell.. jeg har hl2... jeg har rome:total war...

Skrevet

Vampire: The Masquerade - Bloodlines er et spill eg vil anbefale på det sterkeste.Annmeldelse finner du her og viss det er for mye å lese finner du en kort oversikt om hva det går ut på her

Eg vil også anbefale FPS spillet Project IGI 2, som etter min mening har den beste multiplayer delen til dags dato. Singel player delen er et taktisk skytespill med forholdsvis høy realisme. Spillet er litt gammelt men har likevel ganske god grafikk, dessuten kan du lett finne det til under 100kr.

Skrevet (endret)

rise of nations er bra 369 for det på cdon plus frakt for 29 kr genialt har bestilt det selv

:dribble:

denne burde ikke blitt vist skrevet to ganger :blush::cry::D

Endret av Mott
Skrevet (endret)

Star Wars: Republic Commando, som kommer nå om noen dager (4. Mars), er et lagbasert spill i Star Wars universet, hvor du styrer ei gruppe klonede elite-soldater. Selve spillet foregår en eller annen gang mellom Episode II og III.

Du kan lese Gamespot's omtale av spillet her.

Det har allerede kommet ut i USA, og Gamespot's total karakter ble liggende på 8.7 av 10, noe som er meget bra!

Dessuten har det fått 9/10, 8.2/10, osv osv, av andre spillanmeldere.

De eneste minusene spillet har fått, er at det blir for kort, og at multiplayeren er for lite nybringende.

Ellers er det bare positivt. Grafikken, fysikken og AI'en er på topp. Det er ikke et kjedelig øyeblikk i hele spillets løp. Dessuten har de laget mange fete detaljer som ofte blir oversett i mange spill.

Og ulikt mange andre lagbaserte FPS, slipper du å være "barnepasser" for NPC'ene dine, de tar ganske godt vare på seg selv! :)

Om du liker Lagbaserte FPS, eller Star Wars, eller begge deler, vil du garantert digge dette! :thumbup:

Endret av MeTa][iC
Skrevet

hadde vært fint om du kunne fortalt oss hvilken type spill du liker? Og evt. hvilke du allerede har ;)

Men ellers så er WoW og HL2 to meget gode kjøp. Vis du liker MMORPG så kan du jo også spille Anarchy Online gratis. :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...