Gå til innhold

Musikk som gjør deg irritert?

RastaXP

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Schni, schna, schnappi...

Les reglene gutt!

Hva mener du med det? Litt wannabe moderator i dag? Han sa en sang som irriterte han og det er vel det tråden handler om :ermm:

Skjerp deg!

Nei nei nei. Das is alhs forloren.

Jeg sa jo klart ifra tidligere i tråden... Schnappi, O zone og slikt er bannlyst. Disse sangene er jo nærmest kokt i hop for å irritere.

Edit. Skomaker kom før meg

Endret av lord_vivec9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må jo bare være DJ Ravi og DJ Løv, eller hvordan de skriver "navnene" sine?! .. fy f... At det er MULIG at de i heletatt har solgt en eneste plate/singel er for meg ubegripelig... Hva heter disse to sangene igjen.. Dans oppå bordet, og.. den derre "sette fingra i deg".. HERREGUD!! :mad::mad::mad:

Skrevet
det som irriterer meg er slike "sinte"jenteband...litt vansklig å forklare, men :hmm:

Hæ?

Hvis du snakker om kvinnlige vokalister som skriker like rått som andre metalvokalister så stikk og piss, de er råe! :p

*hører på Arch Enemy* :wee:

Skrevet

Jeg må legge meg til i rekken av folk som misliker diverse sanger av Ravi og Dj løv, men en enda verre sang må være "Rich Girl" av Gwen Stefani. Makan til skrekkelig oppkok skal man lete lenge etter. Ødeleggelse av en hyggelig og fin sang, mener jeg. Det verste er at man får den på hjernen!

Skrevet

If I was a rich girl, nananannaanannanananana :realmad: FY, og hyyyl!

Men ting som er irriterende er rett og slett Britney, Venkte Knutson, Green Day (det er så oppskrytt), Nightwish osv. Lista er uendelig!

Btw: Über-West Coast er fælt!

Skrevet
If I was a rich girl, nananannaanannanananana :realmad: FY, og hyyyl!

Men ting som er irriterende er rett og slett Britney, Venkte Knutson, Green Day (det er så oppskrytt), Nightwish osv. Lista er uendelig!

Btw: Über-West Coast er fælt!

Hvis du tar vekk Nightwish fra den lista, er jeg enig!! ;)

Skrevet

Greit nok at en ikke liker Nightwish men skjønner ikke hvordan folk putter de i samme kategori som Green Day, veldig forskjelig musikk egentlig. :shrug:

Skrevet (endret)
Ta vekk Nightwish? Det er jo bare jenter med selvmordstanker som hører på det (ja, jeg overdriver)!

Men jaja, smaken er som baken- den er hårete

Sist jeg sjekka var jeg en gutt med planer om å leve!!

Endret av midnight_walker
Skrevet

Jeg irriterer meg STERKT over Las Ketchup - ketchup song" :thumbdown:

Liker ikke Dødsøt og dansutav osv sangen. Det er for mange til og remse opp :D

Skrevet (endret)

Min mening:

Alt av danseband og klassisk takler jeg ikke. Klassisk er til å sovne av, og danseband er bare ondt.

rock, metal, techno og rap er gudd, noe pop er brukbart

edit: danseband ikke danskeband ;)

Endret av Beenie
Skrevet (endret)
Sist jeg sjekka var jeg en gutt med planer om å leve!!

Sikker? :p

Men kom på noe annet oppskrytt, og det er irriterende. I allefall: Blink 182 og andre sånne band- uff!

Edit:

Irriterer Green Day sin musikk deg, fordi de er oppskrytt?

:dontgetit:

Ja! Dessuten har de mistet sin glans!

Endret av Mr. Jenssen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...