Gå til innhold

Favourites servere forsvinner !

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste (etter updaten kanskje) har jeg opplevd at alle favourites serverne jeg har forsvinner hver gang jeg restarter steam / restarter source..

Noen som vet hva problemet er ? det har ikke vært sånn før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Leste ikke jeg at flere hadde dette problemet en plass her? Hmmm, tror i hvertfall man ventet på en oppdatering som fikset dette.

EDIT: Fjernet den siste delen av innlegget mitt. Hihi. :blush:

Endret av DevN
Skrevet

Stemme det ja etter at den siste oppdateringen ble lansert den 24 februar har tusenvis av gamere (CSS) gamere slitt med at servere i favoritt listen har forsvunet inkludert meg selv også. Så er det bare å vente på at en eventuell update kommer og fikser dette. ;)

Skrevet
Stemme det ja etter at den siste oppdateringen ble lansert den 24 februar har tusenvis av gamere (CSS) gamere slitt med at servere i favoritt listen har forsvunet inkludert meg selv også. Så er det bare å vente på at en eventuell update kommer og fikser dette. ;)

den er i steam men ikke i css

Skrevet

den er i steam men ikke i css

jeg mister ihvertfall serverne i cs : s

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...