Kurt P Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 I det siste (etter updaten kanskje) har jeg opplevd at alle favourites serverne jeg har forsvinner hver gang jeg restarter steam / restarter source.. Noen som vet hva problemet er ? det har ikke vært sånn før..
DevN Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 (endret) Leste ikke jeg at flere hadde dette problemet en plass her? Hmmm, tror i hvertfall man ventet på en oppdatering som fikset dette. EDIT: Fjernet den siste delen av innlegget mitt. Hihi. Endret 28. februar 2005 av DevN
Wooho Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Stemme det ja etter at den siste oppdateringen ble lansert den 24 februar har tusenvis av gamere (CSS) gamere slitt med at servere i favoritt listen har forsvunet inkludert meg selv også. Så er det bare å vente på at en eventuell update kommer og fikser dette.
stidz Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Stemme det ja etter at den siste oppdateringen ble lansert den 24 februar har tusenvis av gamere (CSS) gamere slitt med at servere i favoritt listen har forsvunet inkludert meg selv også. Så er det bare å vente på at en eventuell update kommer og fikser dette. den er i steam men ikke i css
Kurt P Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 Stemme det ja etter at den siste oppdateringen ble lansert den 24 februar har tusenvis av gamere (CSS) gamere slitt med at servere i favoritt listen har forsvunet inkludert meg selv også. Så er det bare å vente på at en eventuell update kommer og fikser dette. den er i steam men ikke i css jeg mister ihvertfall serverne i cs : s
DevN Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Så vidt jeg har hørt er denne "buggen" i CSS, og ikke i Steam.
Goliath Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 hadde du sjekket litt i HW.no, så finnes det en post allerede om dette! mine favorittservere forsvinner..
Jankee Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Stenges. Vidarte diskusjon kan takast i denne tråden http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=383632 Då den er eldre og større enn denne så er det best å samle diskusjon rundt akkurat dette problemet i den tråden og ikkje ha ein haug med tråder om akkurat det same.
Anbefalte innlegg