Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Mote-Prosjekt: Hva er in og hva er ut for jenter?


Anbefalte innlegg

For håpe at en eller annen jente på forumet ser denne da!

 

Som sagt så har jeg prosjekt om mote og da er jentemote noe jeg ikke har peilling på, så derfor ville jeg ha satt pris på en slik liste hvor dere skrev hva som er hot for jenter generelt!

Aldersgruppe:Ungdommer generelt! 14-->

 

*Legger ved noe forklaring fra min gutte-hot or not tråd:: Da får jeg bare gjenta meg selv og si: Jeg har da altså stor prosjekt på skolen, om MOTE! Tenker å ta for meg hva som er hot for oss gutter i tiden framover, og da vill jeg gjerne høre fra dere som forhåpentligvis har noe å bidra me! Tenker da altså klær generelt, og tilleggsutstyr(vekser, briller...)

Og hårfrisyre da! *

 

Eks:

 

Hot:

1.

2.

3.

4.

5.

 

 

Not:

1.

2.

3.

4.

5.

Endret av tøbbi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var da ingen særlig god måte å arbeide i prosjekt for. Noe du vil få igjen for big time, er å gjennomføre en seriøst spørreundersøkelse. Lag en undersøkele, og bruk en del tid på å analysere resultatet.

 

Du kan lage en innledning noe i retning av at brukerne bestemmer moten, og at man derfør bør undersøke hva de aktuelle mener. Tenk på at moten er forskjellig fra sted til sted - noe som du vil kunne få dekning for om du tar med geografisk tilhørighet i spørreundersøkelsen.

 

Be om støtte og lov til å dra til andre skoler for å ha undersøkelsen der. Få mange svar, og forsøk å se linjene. Det er den type prosjektarbeid som du virkelig lærer av, og som du får sinnsykt bra uttelling for. Slik som bare gjør "prosjekt" med å sitte og klippe og lime stoff, og ikke kunne ha dekning for kildene sine og påstandene sine, er ikke verdt noe.

 

:)

Lenke til kommentar
Dette var da ingen særlig god måte å arbeide i prosjekt for. Noe du vil få igjen for big time, er å gjennomføre en seriøst spørreundersøkelse. Lag en undersøkele, og bruk en del tid på å analysere resultatet.

 

Du kan lage en innledning noe i retning av at brukerne bestemmer moten, og at man derfør bør undersøke hva de aktuelle mener. Tenk på at moten er forskjellig fra sted til sted - noe som du vil kunne få dekning for om du tar med geografisk tilhørighet i spørreundersøkelsen.

 

Be om støtte og lov til å dra til andre skoler for å ha undersøkelsen der. Få mange svar, og forsøk å se linjene. Det er den type prosjektarbeid som du virkelig lærer av, og som du får sinnsykt bra uttelling for. Slik som bare gjør "prosjekt" med å sitte og klippe og lime stoff, og ikke kunne ha dekning for kildene sine og påstandene sine, er ikke verdt noe.

 

:)

Jeg skal lage ne spørre-undersøkelse også, som noen klasser på skolen skal ta, men spørr på nettet også, får da et inntrykk av hva dere som bor på andre steder enn meg synes om klær og slikt. Ser at det er flere ting som går igjen blandt jenter iallefall!

Lenke til kommentar
Dette var da ingen særlig god måte å arbeide i prosjekt for. Noe du vil få igjen for big time, er å gjennomføre en seriøst spørreundersøkelse. Lag en undersøkele, og bruk en del tid på å analysere resultatet.

 

Du kan lage en innledning noe i retning av at brukerne bestemmer moten, og at man derfør bør undersøke hva de aktuelle mener. Tenk på at moten er forskjellig fra sted til sted - noe som du vil kunne få dekning for om du tar med geografisk tilhørighet i spørreundersøkelsen.

 

Be om støtte og lov til å dra til andre skoler for å ha undersøkelsen der. Få mange svar, og forsøk å se linjene. Det er den type prosjektarbeid som du virkelig lærer av, og som du får sinnsykt bra uttelling for. Slik som bare gjør "prosjekt" med å sitte og klippe og lime stoff, og ikke kunne ha dekning for kildene sine og påstandene sine, er ikke verdt noe.

 

:)

Jeg skal lage ne spørre-undersøkelse også, som noen klasser på skolen skal ta, men spørr på nettet også, får da et inntrykk av hva dere som bor på andre steder enn meg synes om klær og slikt. Ser at det er flere ting som går igjen blandt jenter iallefall!

"Noen klasser" gir jo ikke noe særlig godt inntrykk, da. Dessuten må det da være interessant å vite hvor de som mener forskjellige ting bor, når du spør på nettet?

Lenke til kommentar
Dette var da ingen særlig god måte å arbeide i prosjekt for. Noe du vil få igjen for big time, er å gjennomføre en seriøst spørreundersøkelse. Lag en undersøkele, og bruk en del tid på å analysere resultatet.

 

Du kan lage en innledning noe i retning av at brukerne bestemmer moten, og at man derfør bør undersøke hva de aktuelle mener. Tenk på at moten er forskjellig fra sted til sted - noe som du vil kunne få dekning for om du tar med geografisk tilhørighet i spørreundersøkelsen.

 

Be om støtte og lov til å dra til andre skoler for å ha undersøkelsen der. Få mange svar, og forsøk å se linjene. Det er den type prosjektarbeid som du virkelig lærer av, og som du får sinnsykt bra uttelling for. Slik som bare gjør "prosjekt" med å sitte og klippe og lime stoff, og ikke kunne ha dekning for kildene sine og påstandene sine, er ikke verdt noe.

 

:)

Jeg skal lage ne spørre-undersøkelse også, som noen klasser på skolen skal ta, men spørr på nettet også, får da et inntrykk av hva dere som bor på andre steder enn meg synes om klær og slikt. Ser at det er flere ting som går igjen blandt jenter iallefall!

"Noen klasser" gir jo ikke noe særlig godt inntrykk, da. Dessuten må det da være interessant å vite hvor de som mener forskjellige ting bor, når du spør på nettet?

Ja, hele skolen muligens skal jeg spørre, det får jeg se på! Det blir liksom 250skjemaer, kan bli litt mye det.

 

Hvor folk kommer er vel ikke så viktig. Lærerne er ikke så opptatt av slike ting!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...