janfredrik Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Hei, har søkt litt rundt om kring, men finer ikke en dritt. "Problemet" er at jeg vil bytte skrifttype på mIRC, men jeg finner ingen plass hvor jeg kan gjøre dette! Noen andre som vet?
Moltrez Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 (endret) Selv bruker jeg ikke vanlig mIRC, jeg bruker NoName Script. Der går jeg bare på "Tools" -> "Font". Er vel omtrent samme prossedyre på vanlig mIRC. Edit: Her er noen generelle IRC tips, står noe om fonts helt nederst på den siden. Dette fant jeg ganske fort ved et søk på google etter "Change font in mIRC" Endret 28. februar 2005 av Moltrez
janfredrik Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 Gikk med /font. Det andre jeg fant, fungerte ikke. Takker En ting til, går det ann å få det sånn at nicket til den som snakker er fet?
Musty Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 er det ikke sånn at på irc så snakker alle? dvs at du vil ha ALL text bold?
the canoner Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Eg jar et lite problem med mirc. Eg veit ikke kossen eg skal koble meg til servere . Det er jo lit tåpelig men sant
janfredrik Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 (endret) Da bør du ta det i en annen tråd. Endret 28. februar 2005 av janfredrik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå