Gå til innhold

Transport av pc til TG05


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lolminator har et poeng. kontorstol egner seg ypperlig som kjøretøy på lan:) bare pass på humper og lister langs golvet. Et triks kan jo være å ta seg god tid og bære forsiktig. Du kan ta ut harddisk skuffene og pakke de inn i en sekk sammens med annet rot, så trenger du ikke være så innmari redd for å miste noe viktig. jeg synes det er vanskeligere å frakte skjermen, noe som har ført til en del tauknytting og å ha den i fanget på bilturer.

 

Edit: det kan være lurt å få lånt noe skikkelig verktøy ja. det blir tross alt en del bæring, generelt noe med hjul på er bra. den må uansett løftes inne på toget. du har jo litt tid enda til å finne noe lurt. mekke deg egne hjul på kabinettet feks, på clas og biltema selger de masse sånt.

Endret av st0ff3r
Lenke til kommentar
jeg skal å på TG, skal kjøre bil dit.

 

har da et spm om hardisken min, hvor mye tåler den før den kælver å tar kvelden?.

 

har frakta pcen min til lan før å da har det gått veldig bra med den, men sånn ca mye tåler hardisken? den står vannrett festa inni kabinettet.

Harddisken tåler veldig mye, så sant det ikke er snakk om "harde slag"

dvs, mister du den ned i gulvet fra en halvmeters høyde, ligger den dårlig ann

men vanlig frakt er ikkenoe problem.

 

har flyttet pc' i bil utallige ganger, uten at noen deler har tatt skade av det :)

Om du har en stor tung cpu kjøler, ellernoe sånt, så er det ett større risikomoment enn at hdd'en skal ta skade

Endret av Pompel
Lenke til kommentar

Harddisker tåler sinnsykt mange g når den er slått av , du ville ha svimt av lenge før harddisken din tok kvelden hvis du skulle hatt samme G som den ... tror de tåler 70-80 G nå ... var i "gamle" dager harddisker tok kvelden med bare noen G ... det er sikkert de som tåler mest i pesen din ..

Endret av gekko4u
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...