Gå til innhold

Hvilke "HTPC" kabinett finnes det der ute


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 7 måneder senere...
  • 6 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Er det noen som har kikket etter slike kabinetter i det siste? Jeg har nettopp begynt å tenke på å kjøpe meg et slikt, men det er så vanskelig å velge.

 

Finnes det noen nettsteder som har reviewet/sammenlignet flere slike? Eller er det noen av dere som har noe dere vil anbefale?

 

 

Kunne ha tenkt meg plass til PCI-E grafikkkort, muligens lydkort og tv-kort. Har psu jeg kan bruke og jeg kunne godt tenkt meg en liten lcd-skjerm i front. Tror jeg foretrekke sort siden det er lettest å finne dvd til sort kabinett.

Lenke til kommentar
Lian-Li-kabinettet er perfekt for en HTPC som ikke skal spille av HD-materiale. Mini-ITX-kort passer perfekt og har innebygd S-Video, RCA og VGA. :)

9343452[/snapback]

 

Man vel bruke mATX også? mener på at jeg prøvde å kombinere det med et fata1ity kort...hadde funket det. det som erger med lian li er harddiskløsningen. vurderte å prøve å jalle til så jeg kan ha 2x SATA i raid, menmen...

 

prøver å få tak i 3R HT1000 Silver nå, men er jo faenmeg utsolgt over hele europa :ermm: sei ifrå hvis du kommer over et!!

Lenke til kommentar
Man vel bruke mATX også?
:shrug::D

 

Finnes Lian-Li til ATX og. (Dersom jeg mente hva du forstod).

9371551[/snapback]

 

Gikk litt fort i svingene der..hehe. Men mener at det går fint an å bruke lian li kabinettet med micro atx.. ikke vanelig atx, tror jeg...hmm...

trenger ikke tukle med sånn itx shitt. er sikkert bra, har aldri prøvd det, men føler det blir som å sammenligne en symaskin med en bilmotor..

Lenke til kommentar

sant nok, men de har ikke like mye stil som den lille lian lien..

3r systems har også flere htpc kabinetter, se

http://www.3rsys.com/english/products/case_htpc.asp

Utlover en dusør på 500 NOK til den som klarer å skaffe meg et 3r systems m station HT-1000 Silver(Sølv):

3RSystem-ht-1000s.jpg

om du så skulle finne det, kontakt meg på haugen_b(at)hotmail(dot)com.

Endret av HulkHaugen
Lenke til kommentar
Lian-Li-kabinettet er perfekt for en HTPC som ikke skal spille av HD-materiale. Mini-ITX-kort passer perfekt og har innebygd S-Video, RCA og VGA. :)

9343452[/snapback]

 

Man vel bruke mATX også? mener på at jeg prøvde å kombinere det med et fata1ity kort...hadde funket det. det som erger med lian li er harddiskløsningen. vurderte å prøve å jalle til så jeg kan ha 2x SATA i raid, menmen...

 

prøver å få tak i 3R HT1000 Silver nå, men er jo faenmeg utsolgt over hele europa :ermm: sei ifrå hvis du kommer over et!!

9371199[/snapback]

 

Problemer med Lian-Lien er at det ikke er plass til ekspansjonskort, så dersom man ikke har LCD-TV (eller lignende) kan du ikke bruke m-ATX til det.

Endret av Heilage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...