dr.dude Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Jeg har et Sparkle Gforce 6600 GT. Er det noen som kan hjelpe til med et program som kan fortelle meg hva tempen er på dette kortet ? Sitter i et Asus A8N SLI deluxe.. dr. dude
Ghost Of Death Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Høyreklikk på skjermen din ---> Egenskaper--->Instillinger--->Avansert--->geforce6600GT--->Temperaturinstillinger
dr.dude Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 Denne funksjonen finnes ikke hos meg...har sjekket alle sub-menyene og alt som finnes av funksjoner i nvidia tagen under "advanced" ... har jeg feil driver??? Alle spill etc. fungerer utmerket..inc. HL2 / Doom.
Ar`Kritz Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 (endret) Installer Gainward EXPERTool og se om det funker. Jeg vet at det funker med samtlige 6800-kort, men 6600 er jeg ikke så sikker på... Prøv! dr.dude: gjør noe med den siggen din. Maks tre linjer. Endret 28. februar 2005 av Ar`Kritz
MrLeftfield Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Høyreklikk på skjermen din ---> Egenskaper--->Instillinger--->Avansert--->geforce6600GT--->Temperaturinstillinger du trenger, http://downloads.guru3d.com/download.php?det=815 Coolbits for å få tilgang til denne menyen.
Ghost Of Death Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Nei, det skal han ikke behøve (det gjorde i alle fall ikke jeg :/ Kanskje det er forskjellig på andre kort)
dr.dude Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 Dette coolbits greiene må jeg prøve når jeg kommer hjem fra jobben...virker lovende ! Takk
dr.dude Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 Coolbits hjalp ikke.... dette er egentlig veldig merklig for i instruksjonsboken (pdf) som følger med sparkle 6600 gt beskrives helt klart funksjonen med temperaturmåling. Denne taggen får jeg overhode ikke opp. Har også prøvd å avinstallere driveren helt, og reinstallert. bruker siste Nvidia WHQL 6..et eller annet... (kan ikke si det nå, sitter ved en annen pc)
Pop Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Prøv med nvtweak da. Den legger ikke til noe, bare åpner for all funksjonalitet som ligger i driverne (de funksjonene som er vanligvis skjult). Kanskje det kan hjelpe deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå