Gå til innhold

Tempraturmåling av GPU Gforce 6600 GT

dr.dude

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et Sparkle Gforce 6600 GT. Er det noen som kan hjelpe til med et program som kan fortelle meg hva tempen er på dette kortet ? Sitter i et Asus A8N SLI deluxe..

dr. dude

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne funksjonen finnes ikke hos meg...har sjekket alle sub-menyene og alt som finnes av funksjoner i nvidia tagen under "advanced" ... har jeg feil driver??? Alle spill etc. fungerer utmerket..inc. HL2 / Doom.

Skrevet (endret)

Installer Gainward EXPERTool og se om det funker. Jeg vet at det funker med samtlige 6800-kort, men 6600 er jeg ikke så sikker på... Prøv! ;)

dr.dude: gjør noe med den siggen din. Maks tre linjer. :yes:

Endret av Ar`Kritz
Skrevet

Coolbits hjalp ikke.... dette er egentlig veldig merklig for i instruksjonsboken (pdf) som følger med sparkle 6600 gt beskrives helt klart funksjonen med temperaturmåling. Denne taggen får jeg overhode ikke opp. Har også prøvd å avinstallere driveren helt, og reinstallert. bruker siste Nvidia WHQL 6..et eller annet... (kan ikke si det nå, sitter ved en annen pc)

:(

Skrevet

Prøv med nvtweak da. Den legger ikke til noe, bare åpner for all funksjonalitet som ligger i driverne (de funksjonene som er vanligvis skjult). Kanskje det kan hjelpe deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...