Ṱormod Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 (endret) Fint konsept, men jeg synes at du ikke trenger å skrive INDEX index.htm. Du kan heller bare skrive Index eller INDEX om du vil. Altfor liten tekst og svart tekst gjør det ekstra kjedelig. Skift fra svart til hvit skrift i header & innholdsboksen. Rotete tabellkode også. Endret 27. februar 2005 av Tready
White Fox Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Fint konsept, men jeg synes at du ikke trenger å skrive INDEX index.htm. Du kan heller bare skrive Index eller INDEX om du vil. Altfor liten tekst og svart tekst gjør det ekstra kjedelig. Skift fra svart til hvit skrift i header & innholdsboksen. Rotete tabellkode også. Jeg syntes den svarte skriften i headeren var fin jeg! den ville jeg beholdt. Det er derimot kanskje ikke å dumt med hvit tekst i innholdsboksen som du sier. Kan vi ikke få se hvordan det blir. Mye bedre nå, men fjern det index.htm og bare ha index(det samme må du gjøre på de andre) Lag dem som linker så vi virkelig får sett hvordan det blir.
Torjus Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Skrevet 27. februar 2005 (endret) - Fjernet teksten bak linkene - La på linker Jeg leter etter en by eller noe med masse skyskrapere, men jeg finner ikke det perfekte bildet... men jeg leter! SKal se hvordan det blir med hvit text... http://home.no.net/fuzzy2/blacknwhite/ EDIT: La på hvit tekst nå... ble ikke noe spesielt pent... eller? Endret 27. februar 2005 av fUzZy^
Torjus Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Skrevet 27. februar 2005 Sånn, nå har jeg laget 3 versioner. Jeg liker første versionen best, men jeg er ikke felt fornøyd med teksten i headeren og headeren i seg selv... Hva synes dere? Jeg har også forlenget den litt
kroekkete Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Sånn, nå har jeg laget 3 versioner.Jeg liker første versionen best, men jeg er ikke felt fornøyd med teksten i headeren og headeren i seg selv... Hva synes dere? Jeg har også forlenget den litt Det var bedre. Nå er det hvertfall mulig å lese teksten i 1600x1200... Jeg synes du bør benytte deg av en annen font. Det blir vondt å lese når det ikke er sans serif og det er lite kontrast mellom tekst og bakgrunn. Mvh Primaxx
halvardm Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Nummer 1 var ikke så verst, men der det står "Fussy" ville jeg fjernet den 1337 taggen din. Og kanskje brukt en annen font der og gjort det litt større. Ellers var dette et stort fremskritt fra de andre versjonene.
Domodyret Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 (endret) Min hobby er å designe sider, Hvor har du tatt de tre bildene? Endret 27. februar 2005 av Domodyret
Cucum(r) Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 - Tabeller? Bruk heller DIVs http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=3737090 <-- les noen av postene nedover..
magh Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Jeg blir så provosert av folk som samler i hop ingredienser til suppe, og koker det i 2 min. Og så vil personen ha kritikk på sin nye rett, som overhodet ikke smaker godt (muligens pga den ble satt sammen av et mer eller mindre tilfeldig sammensurium). Deretter unnskylder vedkommende seg med "brukte bare 2 min." HVA ER POENGET? Hvorfor bruker du ikke tid på å lage noe bra i stedet?
Domodyret Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 (endret) Okai, ikke nok med at siden din er like liten som kodekunnskapene dine, men: fUzZy^, om det ikke er valideringskoden til emailen din, burde fjernes Du blander engelsk og norsk Menyen var stygg Tekstoppsettet var stygt Lykke til med blogg Lykke til med galleri Som sagt tviler jeg på at du har tatt bildene selv, og 10 minutt? La oss si det sånn: Om du skulle lage ett map til cs, så hadde du vel ikke bare laget no flatt drit med våpen på, du hadde gjort det bra ikkesant? Neste gang du tar postingen din utenfor SO og over til WDS, prøv å lag noe du iallefall kan stå for. Endret 27. februar 2005 av Domodyret
Torjus Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Skrevet 27. februar 2005 Du blander engelsk og norsk Har ikke begynnt å skrive noe enda... det er bare en test tekst
Domodyret Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Hva med bildene? Jeg lurer veldig. Og jeg mente det med Nyheter, også har du feks Gallery i menyen.
White Fox Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Jeg syntes 2/3 var finest. de er jo nesten helt like bare at 2'eren haddemer plass til innhold, noe som er nødvendig. Men 3'eren så jo bedre ut her ihvertfall, da du fikk begge bildene inn på skjermen uten å scrolle.
Torjus Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 Hva med bildene? Jeg lurer veldig. Og jeg mente det med Nyheter, også har du feks Gallery i menyen. Jeg har ikke tatt dem selv nei.
Domodyret Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Hvordan kan du si at -du- designer sidene da? Du bare setter ting sammen, dette er jo ikke ditt eget. Prøv å lag noe du selv har laget, eller iallefall gi kreditt til fotografen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå